Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Jau, men i Hanner Franner sin kommune er man kjend for at snakka med nevane, byguttar som meg selv må nok passa seg. Men ikkje bekjymre, eg skal leggje om den dialekt. ? Dei vil nok ikkje skjønne nokonting.

Hah! Før du vet ordet av det, etter et par hikkaser med Elnesvåg-gutta, så står du der i oljehyre og sydvest på veg til Lofot-fiske. Må skoggerle av tanken!

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Ahhhh, Man C-supporteren ja. Hadde faktisk en bitteliten mistanke om at det var koblingen. 

 

Hva er ditt standpunkt ift. Man C da, Granca:)

Elsker de lyseblå fra bunnen av mitt hjerte! Siden Mike Summerbee, Joe Corrigan og Dennis Tueart sine dager.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Hah! Før du vet ordet av det, etter et par hikkaser med Elnesvåg-gutta, så står du der i oljehyre og sydvest på veg til Lofot-fiske. Må skoggerle av tanken!

Nei Granca, eg vil seie at eg har den medlemskap på den Byneset golfklubb, og da vil dei nikke annerkjennande.

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Hah! Før du vet ordet av det, etter et par hikkaser med Elnesvåg-gutta, så står du der i oljehyre og sydvest på veg til Lofot-fiske. Må skoggerle av tanken!

På den annen side, hadde jeg fått muligheten til å tjene en  halv million på en måneds fisking, hadde jeg gjort det hver eneste dag i uken inkludert lørdag og søndag,

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

På den annen side, hadde jeg fått muligheten til å tjene en  halv million på en måneds fisking, hadde jeg gjort det hver eneste dag i uken inkludert lørdag og søndag,

Ja, det er utrolig hva de kan håve inn!

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Nei, nei, nei. Dette er en alvorlig misforståelse. Om du oppgir medlemskap i BG, så vil de si: "Men i hælvete da, du er kompis med TM?"

Den syns jeg var ufin Tyttebær ... 

Hadde vel mer ventet meg "E itj du fra Molde, vi e skæptisk te dokk".

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar

Hva er deres forhold til forstoppelse?

Sist jeg hadde det, varte det i flere dager. Tok allikevel sjansen på en harrytur til Nordby. Etter 3-4 timer på senteret, begynte jeg å få skikkelig vondt i magen da jeg var i matbutikken. Og kjente at NÅ...nå var det vulkanutbrudd på gang. Lot handlevogna stå, og tilnærmet sprintet i retning nærmeste toalett.

30 minutter senere...fullstendig lykke og X antall kilo lettere. Utrolig at ikke kloakksystemet på Svinesund gikk dukken.

Så ladies, jeg vet hvordan det er å føde..

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Den syns jeg var ufin Tyttebær ... 

Nei da, de vet hvem Granca er. Nyankomne derimot, der har ryktene ført til "koronatilstander". De vil ikke ha TM og hans mulige frender tilstede. Det er imidlertid et unntak, den gangen TM selv stiller opp, og spiller (forgjeves derimot) om 10 000 kroner mot Granca.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Nei da, de vet hvem Granca er. Nyankomne derimot, der har ryktene ført til "koronatilstander". De vil ikke ha TM og hans mulige frender tilstede. Det er imidlertid et unntak, den gangen TM selv stiller opp, og spiller (forgjeves derimot) om 10 000 kroner mot Granca.

Aha, da forstår jeg. Bring it on!!

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på hvilke høyttalere dere ligger inne med. Tipper det er noen kraftige saker.

Musikk er for den som velger å bruke det. Plager du meg med musikalsk uønsket atferd utenfor eget hjem med egen atferd, vil det få konsekvenser,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...