Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (26 minutter siden):

Korrekt! 
Vi var 4 gitter som tok nattoget fra Voss og og la oss inn på Cochs pensjonat. Vi stjal som ravner på Karl Johan (jeg fikk med meg 2 VHS-kassetter av Metallica. husk ung og sindig gutt) 
Husker før bandet kom på scenen visste de video fra backstage med Lars og Jason, Lars snakket dansk med engelske banneord. En liten gutt bodysurfet rundt hele "lokalet" Aiai for noen minner!!

Litt av noen historier som kommer frem fra deg i kveld, Deng! Ikke like sindig og uskyld likevel kan man si, du har. levd litt ja. 

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden):

Ikke like sindig og uskyld likevel kan man si, du har. levd litt ja. 

Joda -var litt opprørsk noen år der -men roet meg nå.
Var på Sepultura året etter (1993) på Sentrum Scene det var rått og midt i deres storhetstid! 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Joda -var litt opprørsk noen år der -men roet meg nå.
 

Vi har alle vært der. Det er lov det, så lenge man faktisk kommer til et punkt hvor man roer seg ned. Er jo noen som bare durer på og er i starten av 20-årene resten av livet mentalt.  

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg forbinder jazz med, var forøvrig der i 1998 -var det ikke da festivalen ble utsatt pga Norge var med i VM?

Det er sikkert riktig, var vel ikke mer enn en uke, men husker noe snakk om at man skulle tilbake til normal tid i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...