Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

1150. Lurer på hvordan denne uken blir. Kan jo håpe man når en topp snart, men det gjør man sikkert ikke på noen uker. Våren kan ikke komme fort nok.

Tror det flater ut og synker innen 11 april som disse tiltakene nå varer til i Oslo og Viken. 

Lenke til kommentar

Vi har blitt lurt: 

439 nye koronasmittede siste døgn – 275 færre enn for en uke siden

Det siste døgnet er det registrert 439 koronasmittede i Norge. Det er 426 færre enn dagen før og 275 færre enn samme dag i forrige uke.

Ved midnatt natt til onsdag er det registrert 81.744 koronasmittede personer her i landet, viser foreløpige tall fra det nasjonale meldesystemet for smittsomme sykdommer (MSIS).

De siste sju dagene er det registrert til sammen 5.260 nye smittetilfeller i Norge. 4215611 koronatester er til nå utført i landet.

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Tror det flater ut og synker innen 11 april som disse tiltakene nå varer til i Oslo og Viken. 

Jeg håper det selv, men frykter at ferien som snart kommer vil forlenge det noe. Men kommer vel som regel en topp etter noen uker mener jeg. Mener jeg leste det fra andre steder og at det flater ut etter en stund. Men håper selvsagt at tiltakene nå funker og at det roer seg samtidig med at man nærmer seg varmere tider.

Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Vi har blitt lurt: 

439 nye koronasmittede siste døgn – 275 færre enn for en uke siden

Det siste døgnet er det registrert 439 koronasmittede i Norge. Det er 426 færre enn dagen før og 275 færre enn samme dag i forrige uke.

Ved midnatt natt til onsdag er det registrert 81.744 koronasmittede personer her i landet, viser foreløpige tall fra det nasjonale meldesystemet for smittsomme sykdommer (MSIS).

De siste sju dagene er det registrert til sammen 5.260 nye smittetilfeller i Norge. 4215611 koronatester er til nå utført i landet.

Jeg så den der selv. Hadde vært koselig. Nei, der oppdaterte TV2.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jeg håper det selv, men frykter at ferien som snart kommer vil forlenge det noe. Men kommer vel som regel en topp etter noen uker mener jeg. Mener jeg leste det fra andre steder og at det flater ut etter en stund. Men håper selvsagt at tiltakene nå funker og at det roer seg samtidig med at man nærmer seg varmere tider.

Varmere tider i kombo med vaksineringen så blir dette bra. Eg gleda meg til vi skal danse og vifte med Daiersene på balkizen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...