Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Har startet prosessen med å finne ut hvilken husstand jeg skal besøke i neste uke. Flott at Raymond tillater oss single å få lov til sånt. Dere her inne er selvsagt med i denne prosessen og jeg forventer at dere forbereder dere på besøk.

Burde vi lage en ny tv-serie der heter "Hvem besøker Hanner Yiddo nå"

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Dere her inne er selvsagt med i denne prosessen og jeg forventer at dere forbereder dere på besøk.

I mitt fjøs vil Demses all tid være vel kom men...men ta gjerne med et par ekstra blonde truser....et par ragg sokker uten av ull...men uten hull.

Endret av Fjøs tran sen
Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Mens Bent Høie dro på hytta rett etter han fikk vite om utbruddet. Tydeligvis greit om en er statsråd!

Ja, fikk med meg det der. Bare å gratulere med en pinlig handling, men fy faen. Jeg er så lei nå, men bare å stålsette seg på mer moro utover vinteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Om man unngår hu påståtte empatiske dama fra NRK så kunne det jo vært noe. Makan til utyske. Hun var på et gamlehjem ifm. "NN flytter inn", og grein på nesen fordi det luktet urin. Forferdelig påtatt kvinnemenneske. 

En skal ikke kimse av lukten av urin. En aldeles nydelig lukt. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Ja, fikk med meg det der. Bare å gratulere med en pinlig handling, men fy faen. Jeg er så lei nå, men bare å stålsette seg på mer moro utover vinteren.

Må nesten spy bare jeg leser eller hører ordet "tiltak" Håper dette ordet blir bannlyst fra ordboken etter dette. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...