Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Bruker en del bønner selv, går i perioder. Mokkabønner smaker mye bedre sjølsagt, men man bør vel styre mer unna dem.

Bønder synes jeg ikke er like godt.

Dine smaksobservasjoner er korrekte. Kvasibønder er de aller verste. Helt uspiselige, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

De spiser vel surkål og tyttebærsyltetøy også, de eldre (som bestefar). Men for meg så holder det på julaften med masse stekbiter, poteter og saus. Er vel noe dill på potetene. Husker ikke hva hun lager ved siden av kalkunen.. noe stuffing av noe slag, men liker ikke det. Tar masse skjærte kalkunbiter, poteter og dynker det i hvit fløtesaus. Cider fra Europris til drikke. Nam.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (6 minutter siden):

De spiser vel surkål og tyttebærsyltetøy også, de eldre (som bestefar). Men for meg så holder det på julaften med masse stekbiter, poteter og saus. Er vel noe dill på potetene. Husker ikke hva hun lager ved siden av kalkunen.. noe stuffing av noe slag, men liker ikke det. Tar masse skjærte kalkunbiter, poteter og dynker det i hvit fløtesaus. Cider fra Europris til drikke. Nam.

Du er nok som Jokke i Pondus. Får allergisjokk om du lukter på grønnsaker. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
startelver skrev (2 minutter siden):

Det gjør ikke det, står bare at det er midlertidig sperret , ingen beskjed om hvor lang tid det er snakk om, 1 dag, 1 uke, 1 måned? 

Og ingen svarer på mail. Det er også veldig negativt. 
 

Om du går tilbake til tråden du skrev i der innlegg ble slettet har jeg lagt ut to notiser der det står hvorfor innleggene ble slettet.

Skrivesperren er 3 dager fra i går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...