Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Hører på nabodama som har presset vibratoren inntil veggen hennes slik at jeg skal høre. Det durer noe voldsomt. Detter snart ut av sofaen.

Kan du si noe om dette kan være et signal om å ringe på døren henners og be henne dempe seg? Vi følger saken videre når vår korrespondent har fått kontroll på situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Kan du si noe om dette kan være et signal om å ringe på døren henners og be henne dempe seg? Vi følger saken videre når vår korrespondent har fått kontroll på situasjonen.

Eg har ringe politi, brannvesen og ambulanse. Foreløpig lagt meg i fosterstilling under bordet etter jordskjelvet som ble skapt da veggen raste ned her.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (21 minutter siden):

Faith No More

Fikk endelig sjekka ut tidlig Faith No More, før Patton ankom, og må si at andreskiva deres, Introduce Yourself (1987) var slettes ikke så fæl som en del skal ha det til. Mulig en trenger litt tid på å vende seg til Chuck Mosleys noe mer "søvnige" vokal, enn Pattons, tja, stikk motsatte, men musikken og soundet på skiva er klassisk Faith No More, heftige gitarriff/soloer og flere knallsterke låter, og gir jo ei grei pekepinn på hva som lå i vente knappe 2 år etter.

We Care A Lot er vel den mest kjente fra tidlig Faith No More, men Blood og Annes Song er andre høydare, god og funky punk-hard rock.

Spoiler

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Den har jeg på vinyl faktisk. Har kun 40-50 album på vinyl. Platespiller som virker har jeg ikke lenger.

Vinyl er nok dessverre et format som jeg aldri har fått noe særlig nært forhold til, men vurderer å kjøpe inn et par, kun for å ramme dem inn og henge på veggen. Samme med et par Laserdiscer som ligger i boden, for har jo ingen Laserdisc spiller, men de få filmene man eier vil nok gjøre seg godt på veggen i stedet.

Skal få tatt meg et godt og lengre gjenhør med samtlige av Faith No More skivene, da spesielt Angel Dust og Album of the Year. Herlig blanding av galskap, mørk humor og utrolig tøffe riff/melodier.  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...