Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. 

Da foretrekker jeg fotball, der jeg kan stoppe kampen for dobesøk. Pausen mellom 1.omgang og 2.omgang blir kortere på den måten også

Skrevet
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. 

Jeg husker jeg reagerte en gang på tv2 for flere år siden da Fin Gnatt spurte ekspertpanelet om de trodde at det kom til å skje noe eller om det var et godt tidspunkt for reklamepause.

Skrevet
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Jeg husker jeg reagerte en gang på tv2 for flere år siden da Fin Gnatt spurte ekspertpanelet om de trodde at det kom til å skje noe eller om det var et godt tidspunkt for reklamepause.

?

Skrevet
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Samme opplever jeg når jeg skal ha noe i butikken, og det står en 87 år gammal oldemor med handlevognen foran akkurat den varen jeg skal ha. Samme oldemor myser sakte gjennom utvalget av urte-te, og har ene og alene 8 esker Werthers Original i den for henne overdimensjonerte handlevognen. Ja, og en Sloggitruse da.

images.jpg

Unknown.jpg

Skrevet
8 minutes ago, SirOwen said:

Har aldri fått noe klart svar på det. Kombinasjonen vaffel og ketchup gir meg umiddelbar angst og tegn til krampe i tolvfingertarmen, men samtidig er det noe sært å helle jordbærsyltetøy over en baconpølse...

I følge NRK: 

Noen spiser den med ketchup og sennep, mens andre bruker syltetøy.

https://www.nrk.no/osloogviken/slutt-pa-polse-i-vaffel_-1.6935714

Men jeg mistenker at dette er "Fake News" for like etter på så står det: "Denne retten har også blitt særdeles populær blant fotballfansen andre steder i Østfold, som i Fredrikstad, Sarpsborg og Halden.". 

Dette har aldri vært populært i Halden. Mulig Glomma-folket driver med slike perversiteter.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Samme opplever jeg når jeg skal ha noe i butikken, og det står en 87 år gammal oldemor med handlevognen foran akkurat den varen jeg skal ha. Samme oldemor myser sakte gjennom utvalget av urte-te, og har ene og alene 8 esker Werthers Original i den for henne overdimensjonerte handlevognen. Ja, og en Sloggitruse da.

images.jpg

Unknown.jpg

Nattens snacks, Owen?

Skrevet
1 minute ago, dengelgen said:

Nattens snacks, Owen?

Haha...ja, det er ihvertfall temmelig kalorifattig å sutte på en Sloggitruse.

Vel og merke hvis den er ubrukt..

Skrevet
1 minute ago, Ale-Fawk said:

Har viruset blitt svakere/mindre farlig?

Tror jeg leste at det var en annen demografi på de smittede nå. Relativt stor andel er i 20-årene.

• Liker 1
Skrevet
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Sykt mange som har blitt smitta de siste tre ukene. Men hvorfor så få innlagte og døde?

Har viruset blitt svakere/mindre farlig?

Fordi det er stort sett unge som har blitt smittet i det siste.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...