Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. 

Da foretrekker jeg fotball, der jeg kan stoppe kampen for dobesøk. Pausen mellom 1.omgang og 2.omgang blir kortere på den måten også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. 

Jeg husker jeg reagerte en gang på tv2 for flere år siden da Fin Gnatt spurte ekspertpanelet om de trodde at det kom til å skje noe eller om det var et godt tidspunkt for reklamepause.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. 

Samme opplever jeg når jeg skal ha noe i butikken, og det står en 87 år gammal oldemor med handlevognen foran akkurat den varen jeg skal ha. Samme oldemor myser sakte gjennom utvalget av urte-te, og har ene og alene 8 esker Werthers Original i den for henne overdimensjonerte handlevognen. Ja, og en Sloggitruse da.

 

images.jpg

Unknown.jpg

Lenke til kommentar
8 minutes ago, SirOwen said:

Har aldri fått noe klart svar på det. Kombinasjonen vaffel og ketchup gir meg umiddelbar angst og tegn til krampe i tolvfingertarmen, men samtidig er det noe sært å helle jordbærsyltetøy over en baconpølse...

I følge NRK: 

Noen spiser den med ketchup og sennep, mens andre bruker syltetøy.

https://www.nrk.no/osloogviken/slutt-pa-polse-i-vaffel_-1.6935714

 

Men jeg mistenker at dette er "Fake News" for like etter på så står det: "Denne retten har også blitt særdeles populær blant fotballfansen andre steder i Østfold, som i Fredrikstad, Sarpsborg og Halden.". 

Dette har aldri vært populært i Halden. Mulig Glomma-folket driver med slike perversiteter.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Samme opplever jeg når jeg skal ha noe i butikken, og det står en 87 år gammal oldemor med handlevognen foran akkurat den varen jeg skal ha. Samme oldemor myser sakte gjennom utvalget av urte-te, og har ene og alene 8 esker Werthers Original i den for henne overdimensjonerte handlevognen. Ja, og en Sloggitruse da.

 

images.jpg

Unknown.jpg

Nattens snacks, Owen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...