Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Japp, var det jeg mente med innlegget, men whatever. 

Så da er det greit at jeg kjefter litt om det skjer igjen? Forfalskning av sitater er ikke bra.

• Liker 1
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Så da er det greit at jeg kjefter litt om det skjer igjen? Forfalskning av sitater er ikke bra.

Rapporter det du, så ser vi på det. Men det får være greit for denne gang.

Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Korrekt. Jeg satt imidlertid der bare for å steke, så jeg hadde ikke tid til annet enn å registrere antallet politibiler som kjørte forbi.

Bor mange tapere i den retningen.

Skrevet
Stormoen33 skrev (7 minutter siden):

Det var ikke jeg som skrev det, tar du en Morten her? Trå forsiktig nå Bonden. Moderator er i thread.

Be klager så meget....ser nå at det var Mod som skrev...men har jo alltid mistenkt deg for å ha en liten Mod i maven....sikkert der for jeg bomma.

Skrevet

Nei, nå er det natta. For øvrig kudos til moderatorene her for at dere har «luket bort ugresset» med tanke på brukere som kun var her inne for å provosere og lage kvalm. Er en veldig fin tone her nå! Håper det fortsetter fremover. God natt.

• Liker 1
Skrevet
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Nei, nå er det natta. For øvrig kudos til moderatorene her for at dere har «luket bort ugresset» med tanke på brukere som kun var her inne for å provosere og lage kvalm. Er en veldig fin tone her nå! Håper det fortsetter fremover. God natt.

Har Demses sett "Drag me to Hell" Ale-fant?

• Liker 1
Skrevet
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

så ser vi på det

Bildet var altså av Tony Shaloub fra Monk. En legendarisk komiserie som ligger på youtube, så vidt jeg vet. Bare se litt på den, hvis du har tid til overs, og vil le.

Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jau, husker De hvor vakker eg var i den da eg giftede mig i mig?

Ja, De var på Eders aller flotteste i den skrud.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...