Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Kanskje litt urettferdig mot henne men hun (egentlig alltid) har hintet om at jeg er litt for mye "ja-menneske" mot dem.

Det er ikke alle kamper man trenger å ta si ... Virker som det blir slik når barnet foretrekker far ...

Da er man for snill, uten at hun vet noe om det.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Var det ikke deltagere derfra som "truet" med å forlate vgd dersom det kom bruker-mods? Slik jeg ser det så går det under "flere fluer i en smekk".

Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig.

Jeg håper du har rett. 

Nå er det ikke så viktig at brukere forsvinner men forandringer som gjør det mulig å kunne diskutere med et eller annet minstemål for saklighet hadde vært fint.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig.

Dette er korrekt, og det er spesielt endel på PL-forumet som er eksperter på "flaming". 

Det vil nok ikke kunne fortsette i fremtiden.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært far, hadde jeg tatt sexpraten relativt tidlig. Når dem var 13-14 kanskje.

13-14 er seint.
Unger lærer om hvordan barn blir til i barnehagen.
Mine foreldre (min mor) snakket om sex/prevensjon til meg når jeg var 9-10 år tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...