Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hadde alkoholen fortalt deg at det ikke var glatt?

Vel. Jeg skulle nakenbade på moloen i Puerto Rico med ei Bodø-dame. Ufornuften tok overhånd. Møkkings på vodka/redbull og såpeglatte steiner med grønske var ingen vinnerkombo. Greide å ha sex etterpå, da. Blodig og møkkings. Burde nok sydd i bakhodet, men men...

Lenke til kommentar
lsklars skrev (3 minutter siden):

Elsker bluss. Herlig stemning på norske stadioner. 

Enig. Selv kom jeg meg endelig til Intility igjen da det ble litt action med bluss og diverse der på slutten av forrige sesong. Er noe annet enn den kjedelige gjengen som startet klanen og hvordan de var på 90 og 2000-tallet. Mye mer liv nå.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Er noe annet enn den kjedelige gjengen som startet klanen og hvordan de var på 90 og 2000-tallet. Mye mer liv nå.

De har nok ikke mange år igjen på Intility, uansett. Mange av dem sliter visstnok med store smerter i beinet, så det er ikke så lett å komme seg på kamp lenger. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Ser det er gråting på vgd fra en her inne som misliker at hen blir ignorert av så mange. Når sånt skjer, så er det faktsik bare en ting man kan skylde på, nemlig egen oppførsel. Hadde det vært meg, så hadde jeg nok prøvd å oppføre meg bedre.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...