Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (7 minutter siden):

Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt.

Brakk armen da vi spilte volleyball på guttetur i Danmark. Jeg og min makker gikk etter ballen samtidig. Armen min var først, han klinte til med beinet og traff armen min. Var litt vondt til å begynne med, men tok en ny øl og spilte videre. Dro senere ut på byen, sovnet med aktuelle arm bak hodet. Våknet opp med litt vondt dagen etterpå. Da dro vi til sykehuset og jeg fikk sånn fin kjole av de som jeg fikk ha på meg. Armen var brukket.

Endret av Yiddo10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt.

Brista (ikke brudd men nesten) et ribben da jeg datt ned 2-3 meter en gang. Sykebil i 5 mil og på sykehus. Flott!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (14 minutter siden):

Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt.

Beinbrudd, ølbriller og unevnelige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (14 minutter siden):

Brakk armen da vi spilte volleyball på guttetur i Danmark. Jeg og min makker gikk etter ballen samtidig. Armen min var først, han klinte til med beinet og traff armen min. Var litt vondt til å begynne med, men tok en ny øl og spilte videre. Dro senere ut på byen, sovnet med aktuelle arm bak hodet. Våknet opp med litt vondt dagen etterpå. Da dro vi til sykehuset og jeg fikk sånn fin kjole av de som jeg fikk ha på meg. Armen var brukket.

Var det en nattkjole?

MVH

Lenke til kommentar
tsetsefluen skrev (Akkurat nå):

Tryna på glatta etter noen øl for en del år siden.

Skyldspørsmålet mellom øl og vinter ble vel her 50/50? Men ille nok. Moro når beina forsvinner under deg. Man vet det blir vondt. Mitt fyllefall var på åleglatte fjæresteinblokker. Ikke spesielt flott!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...