BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 NNightwish skrev (5 minutter siden): Har nok roet seg etter at det kom Vinmonopol utpå her i 2007. I Oslo har vi ennå ikke fått Vinmonopol. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): I Oslo har vi ennå ikke fått Vinmonopol. Ikke ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): I Oslo har vi ennå ikke fått Vinmonopol. Um, er du sikker på dette? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Um, er du sikker på dette? Jøsses, dette har gått meg hus forbi. Skal ta en tur innom samtlige vinmonopol til helga. 2 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (20 minutter siden): Oslo har vi ennå ikke fått Vinmonopol. Kjedelig å leve i rurale strøk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Kjedelig å leve i rurale strøk. Godt poeng. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Hvordan er det med snø i gamlelandet nå? Er det noen vår på gang? Frøya er i hvert fall ikke kjent for snø. Heller flått. Et av de ekleste dyr. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden): Um, er du sikker på dette? Å spre usannheter på nettet er ufint.. Ikke langt mellom pol i Oslo Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hvordan er det med snø i gamlelandet nå? Er det noen vår på gang? Frøya er i hvert fall ikke kjent for snø. Heller flått. Et av de ekleste dyr. Dårlig med snø når du ser ut av vinduet ditt i Trondheim.. Ikke så mye her nede i Oslo akkurat Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Er det Dem som er Jokke, Granca? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Hvordan er det med snø i gamlelandet nå? Er det noen vår på gang? Frøya er i hvert fall ikke kjent for snø. Heller flått. Et av de ekleste dyr. Regn og 6+ grader her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Regn og 6+ grader her. Høres ut som innevær. Har du tenkt å brekke foten denne våren da, Hyyyl? Eller står du over denne gangen? Er ikke det blitt en slags tradisjon for deg nå? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Høres ut som innevær. Har du tenkt å brekke foten denne våren da, Hyyyl? Eller står du over denne gangen? Er ikke det blitt en slags tradisjon for deg nå? Holder meg unna trapper når jeg drikker. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Art-Vandelay skrev (21 timer siden): Søk på profilnavnet hans på vgd, så kommer den opp Enig med deg når det gjelder å spre usannheter. Akkurat som her. Det er en uting. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Er det Dem som er Jokke, Granca? Kommer bare opp som tåke her. Jokke har vel hestehale? Kunne aldri vært meg. Synes det er ultratragisk på menn. Damer må gjerne ha det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Er det noen vår på gang? Vil vel heller påstå at det fortsatt er høst, været virker i hvertfall slik. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Forferdelig uting. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Holder meg unna trapper når jeg drikker. Dette skal være en lur strategi. Spesielt om det har vært slalombrus i glassene. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dette skal være en lur strategi. Spesielt om det har vært slalombrus i glassene. Ja jeg har endelig lært. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Forferdelig uting. Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg