Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser etter sex med eksen?


Gjest 58865...0aa

Anbefalte innlegg

Gjest 58865...0aa

For 3 uker siden ble det slutt med dama. Jeg tok bruddet svært dårlig da jeg har så sterke følelser for henne. I slutten av forholdet begynte det å gå dårlig, mye krangling og sjalusi, og det endte med at vi ble nogen lunde enige om å slå opp (det var nok mer hun som ville det). Vi skulle være venner etter bruddet, men jeg prøvde selvfølgelig hver dag å be om en sjanse til. Hun var hos meg osv, men sa at hun håpet jeg ikke fikk noen forventninger. Etter hver samkomst sa hun at hun var så usikker på hva hun ville, og hun gråt hver gang. Men dagen etter var hun helt sikker på at vi bare skulle være venner, og sånn gikk det noen ganger. til slutt sa jeg at det var best vi ikke hadde noen kontakt, men det gikk to dager før jeg ikke klarte med og endte med å sende hun en melding. Hun ble veldig sjalu da jeg var ute i helgen, og sendte masse meldinger og fikk ikke sove før jeg var hjemme. Hun kom til meg i dag (søndag) og jeg var ute på fredag. Vi snakket og jeg sa jeg hadde hatt besøk av en jente. Det såret henne veldig men hun sa hun ikke brydde seg (mens hun gråt). Vi gikk og la oss i senga og snakket. Plutselig begynte vi å kysse og hun vred seg som at hun ville jeg skulle ta på henne, og da var løpet kjørt. Det endte med sex, og hun gråt i ettertid. Hun sa til venninnene sine at hun ikke visste hva som skjer mellom oss videre, dette da mens jeg kjørte henne hjem.

Jeg vil tilføye at hun var fått seg en ny guttevenn, og sa til meg at etter forholdet viste det seg at hun kunne være venn med det motsatte kjønn uten at det måtte skje noe. Men fant ut i går at de hadde kysset, men ikke noe mer.

det jeg vil fram til er hva jeg skal tenke videre: burde jeg vente på henne? finne ut hva hun vil selv om hun er så ubestemt, men vi hadde sex i dag? Eller må jeg bare tenke at forholdet er over og komme meg videre? Jeg møtte mye nye jenter ute i helga, noe som var planen (kun for å bli kjent med nye, jeg sa til alle jeg snakket med at jeg ikke var ute etter å ligge med de, men heller bli kjent med de ettersom jeg ikke er over sexen). Jeg ønsker ikke å bygge opp alt med en ny jente, og hvertfall ikke gå så langt at en ny jente får følelser. Ønsker ikke å skuffe de hvis eksen plutselig finner ut at avgjørelsen hennes var helt på trynet og at hun vil tilbake.

Vil si jeg ser helt ok ut, og vil nok ikke ha problemer med å finne meg en ny jente, men er som sagt ikke det jeg ønsker.

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette virker litt komplisert. Hun har vel ikke fått rast fra seg nok og er litt sugen på et forhold men fremdeles ikke sikker nok på hva hun vil. Du kan jo velge å gi dette litt tid og se om hun kommer tilbake, men du bør vel være forberedt på at dette kan bli avsluttet fra hennes side også. Virker som behovet for intimitet fra hennes side er det som driver henne tilbake til deg fordi dere har historie, men så fort behovet kan bli dekket en annen plass er det nok mindre viktig. Hun virker ganske selvsentrert når du ikke får være sjalu men at hun kan være det. Bevitner vel at selvinnsikten kanskje ikke er den beste.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa

samtalestarter her: Hun sa med en gang at hun visste jeg kom til å finne meg en ny med en gang, for det var sånn jeg var. Jeg konfronterte hun med at hun hadde vært hos han gutten og at de hadde kysset osv. og da sa hun at hun ikke ville si det fordi hun hatet å såre meg. Viser seg jo at det var henne som fant seg en ny med en gang, selv om hun sier de bare er venner. jeg spurte angående kysset, og hun sa at hun ikke klarte å forklare hvordan det skjedde. Men det vet jeg selv også, kyss kan komme uforberedt, men man er så klart klar over at det skjer. Joda, men hun ville nok ikke vise at hun var sjalu på meg, men det sa hun til slutt angående at jeg var ute i helgen og hun sendte masse meldinger og ikke fikk sove før jeg sendte melding at jeg var hjemme. Hun ble jo også lei seg av at jeg hadde hatt besøk av en annen jente (kanskje derfor hun gikk til sengs med meg? får å holde meg igjen frem til hun finner seg en annen?) 

Det er åpenbart jeg som har hatt det vondest etter bruddet, men akkurat i dag virker det som at det er jeg som kommer meg videre, ved at jeg nå har bestemt meg for å dra mer ut å møte nye folk. (føler aldri jeg kommer til å finne noen jeg klikker så godt med som eksen..)

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar

Drit i vinglefitter. Når dere ikke har unger sammen så er det ingenting å jobbe for. Hold deg opptatt med venner og aktiviteter. Ikke sitt hjemme og tenk på henne. Slett og blokk henne på alle plattformer og gi henne beskjed om å ikke kontakte deg.

Gjør du dette så forsvinner følelsene raskt og du finner kjapt ei ny dame som forhåpentligvis vet hva hun vil. Forhold ryker. Det SKAL de. For hver forhold som ryker så blir vi bedre til det neste. Både på å være i det og velge partner.

Dummeste man kan finne på er å "være venner". Da bare ber man om trøbbel. (Med mindre man har absolutt null følelser igjen for personen - men slik er det sjeldent for begge parter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa

Er så vanskelig å bare drite i hun da jeg har så mye følelser, og fortsatt snakker mye med foreldrene og søsteren hennes. Selvfølgelig skal jeg dra ut og møte nye folk og fokusere på venneparten, men det er ikke hver dag det er mulig, og da blir jeg sittende hjemme og tenke, akkurat som jeg gjør i skrivende øyeblikk...

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar

Hun vil ikke ha deg. Nå har hun møtt noen andre hun liker bedre, og selv om det er vanskelig må du kutte kontakten fullt og helt med både henne og alle i familien hennes. Du må innse at et forhold aldri blir bra igjen, å bli sammen med en eks er alltid en veldig kortvarig greie du aldri bør gjøre. Tenk på alle menneskene som finnes der ute, og så har du et irrasjonelt oppheng på denne ene? Det hjelper ikke om du ser "ok" ut når du oppfører deg slik. Du er alt for emosjonell og needy. Få fokuset ditt over på andre og langt, langt viktigere ting i livet, som hobbyer, trening, karriere,  leve ut drømmer og så videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klart det er vanskelig å bryte tvert når du er glad i noen, men det må vi gjøre når du skader deg selv ved å tviholde på noen som ikke vil ha deg.

Vi mennesker er egoistiske; vi tar det vi vil ha, vi lager tid til det vi vil gjøre. Alt annet enn ja er et nei og du gjør bare smerten større ved å prøve å unngå å se sannheten. Ingen gode forhold tar slutt.

 

Følelser kan være vanskelige å endre. Da er det lettere å ignorere dem inntil de forsvinner. De forsvinner aldri om du fortsetter å nære dem ved å ha kontakt med henne eller hennes nettverk. Du skader deg selv. Jo snarere du innser dette, jo raskere kommer du over dette.

Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa

Svarer til coffeee: Men greia er jo at hun alltid vil snakke med meg, og vil møtes. Hun har kun vært hos denne andre fyren 1 gang. Ja, jeg tenker på alle menneskene der ute, og i helga snakket jeg med mye trivelige og pene jenter. Men det frister totalt null å finne tonen med en annen jente enn eksen. jeg var på vors i helgen med en kompis der han og jeg var de eneste guttene, han klikka fordi jeg kun satt med nesa ned i mobilen, og nærmest tvang meg til å bli kjent med nye. Joda, jeg snakket med mange av jentene, og selv om mange av de så ut som gull og grønne skoger (var ikke spesielt full, så ølbrillene var ikke store heller) så frista det ikke i det hele tatt å gå videre med noen av dem, var kun opphengt i eksen. 

Zim: Selvfølgelig er det dumt av meg det jeg driver med. Men det virker som at eksen fortsatt har følelser og er usikker på hva hun vil og det er virkelig klin umulig for meg å fjerne hun fra livet mitt. Jeg kommer til å ha det gøy og feste mye fremover, men alle jenter osv blir så uinteressante i forhold... Jenter jeg selv synes var sinnsykt pene før, blir totalt uinteressante da vi møtes og snakker på byen..

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa skrev (29 minutter siden):

Svarer til coffeee: Men greia er jo at hun alltid vil snakke med meg, og vil møtes. Hun har kun vært hos denne andre fyren 1 gang. Ja, jeg tenker på alle menneskene der ute, og i helga snakket jeg med mye trivelige og pene jenter. Men det frister totalt null å finne tonen med en annen jente enn eksen. jeg var på vors i helgen med en kompis der han og jeg var de eneste guttene, han klikka fordi jeg kun satt med nesa ned i mobilen, og nærmest tvang meg til å bli kjent med nye. Joda, jeg snakket med mange av jentene, og selv om mange av de så ut som gull og grønne skoger (var ikke spesielt full, så ølbrillene var ikke store heller) så frista det ikke i det hele tatt å gå videre med noen av dem, var kun opphengt i eksen. 

Når noen er usikre på deg så betyr det alltid at du ikke er bra nok, eller at det er noen andre de heller vil sjekke om de kan få først. At hun vil møtes og snakke betyr dessverre fint lite, annet enn at du i hennes øyne passer best som en venn. Det hun må føle for deg er intens seksuell tiltrekning, ikke vennskapelighet.

Nå sier jeg ikke dette for å være slem, men du befinner deg ganske enkelt i en følelsesmessig tåke akkurat nå, og trenger å høre sannheten med klare og tydelige ord. Ellers vil du tolke alt som blir sagt på  en måte som gjør at du vil fortsette å kaste bort tid på å leve i håpet. At du ikke har interesse for andre damer akkurat nå er helt naturlig. Du må avvenne deg denne jenta og det tar noen uker. Det betyr absolutt ingen kontakt eller stalking.

Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa
coffeee skrev (40 minutter siden):

Når noen er usikre på deg så betyr det alltid at du ikke er bra nok, eller at det er noen andre de heller vil sjekke om de kan få først. At hun vil møtes og snakke betyr dessverre fint lite, annet enn at du i hennes øyne passer best som en venn. Det hun må føle for deg er intens seksuell tiltrekning, ikke vennskapelighet.

Nå sier jeg ikke dette for å være slem, men du befinner deg ganske enkelt i en følelsesmessig tåke akkurat nå, og trenger å høre sannheten med klare og tydelige ord. Ellers vil du tolke alt som blir sagt på  en måte som gjør at du vil fortsette å kaste bort tid på å leve i håpet. At du ikke har interesse for andre damer akkurat nå er helt naturlig. Du må avvenne deg denne jenta og det tar noen uker. Det betyr absolutt ingen kontakt eller stalking.

problemet er at jeg garantert tar hun tilbake om gresset ikke er grønnere på andre siden for henne, og frem til det evt. skulle skjedd så kommer jo jeg til å ha det helt jævlig, vite at hun er med en annen gutt, og at de har sex? Det er nettopp dette som er problemet, uansett om jeg fjerner hun helt nå, så kjenner jeg meg selv godt nok til at jeg vet jeg tar denne jenta tilbake ved første anledning..

Det med kontakten har jeg som sagt prøvd, gikk to dager så MÅTTE jeg sende hun en melding..

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa skrev (9 timer siden):

problemet er at jeg garantert tar hun tilbake om gresset ikke er grønnere på andre siden for henne, og frem til det evt. skulle skjedd så kommer jo jeg til å ha det helt jævlig, vite at hun er med en annen gutt, og at de har sex? Det er nettopp dette som er problemet, uansett om jeg fjerner hun helt nå, så kjenner jeg meg selv godt nok til at jeg vet jeg tar denne jenta tilbake ved første anledning..

Det med kontakten har jeg som sagt prøvd, gikk to dager så MÅTTE jeg sende hun en melding..

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Det høres ikke ut som du er mottakelig for gode råd, men at du trenger å lære "the hard way". Det vil formodentlig skje når denne fyren hun nå ligger med dumper henne når han går lei etter en måneds tid, og hun trenger en skulder å gråte på. Da kommer hun krypende for validering og oppmerksomhet, og forsvinner like raskt igjen når det neste eventyret dukker opp. Det overrasker imidlertid litt at du ikke engang vil forsøke å fremstå med et snev av selvrespekt og integritet.

Endret av coffeee
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa
coffeee skrev (13 timer siden):

Det høres ikke ut som du er mottakelig for gode råd, men at du trenger å lære "the hard way". Det vil formodentlig skje når denne fyren hun nå ligger med dumper henne når han går lei etter en måneds tid, og hun trenger en skulder å gråte på. Da kommer hun krypende for validering og oppmerksomhet, og forsvinner like raskt igjen når det neste eventyret dukker opp. Det overrasker imidlertid litt at du ikke engang vil forsøke å fremstå med et snev av selvrespekt og integritet.

Jeg er nok litt sta og egen ja. Men en liten oppdatering: Jeg skrev til hun at jeg ville avslutte kontakten med henne for at jeg skulle komme meg videre. Hun sa hun respekterte dette. Jeg sa også til henne at hun ikke burde prøve å bruke meg som en trøst dersom det skulle gå dårlig med denne "nye vennen" hennes. Nå er det vel egentlig bare å krysse fingrene for at hun angrer på avgjørelsen sin, for jeg vil så gjerne få forholdet til å funke dersom det skulle være en mulighet for at det ble oss to igjen. Skal bruke tiden fremover på å fokusere på meg selv, har blant annet vært og trent i kveld, sykt digg! Var også hos en god venninne jeg var russ med, i dag, skikkelig koselig jente og en utrolig god venninne. Hun mobbet meg litt da hun så på hele meg at jeg var sjalu for at eksen har en ny type, men har ikke tenkt til å bruke henne som en rebound. 

Trenger forsåvidt tips til hva som kan få dagen til å gå fortere, og hvordan jeg ikke skal tenke på eksen så mye? Har ikke mulighet til å være med denne venninnen hver dag da hun driver med håndball. Kan ikke akkurat trene hele dagen heller.

Jeg har jobb, men sjefen trenger at jeg er 100% meg selv da jeg jobber, så han ville jeg skulle "lande" før jeg jobbet mer, er derfor hjemmeværende 1-2 ukers tid fremover......

 

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar

Det er jo luft og luft, så det passer fundamentalt bra sammen. Men, uten at jeg mener det negativt, så kan det bli litt vingling, siden dere begge nettopp er litt "flyktige". Men det er bare fordi dere har så god oversikt over deres egen oppførsel. Luftens egenskaper er også å være lett sårbare, derfor er dere veldig forsiktige med å investere kjempestore mengder tillit så tidlig. Luft er også kjemisk, vanskelig å forstå, flyktig, luftig, så det kan mangle en direkte driv"kraft". Et forhold "skjer" naturlig, som luft med forskjellige kjemiske sammensetninger blander seg naturlig. Like naturlig som det oppstår, kan det avsluttes. Men da gjelder det å velge å slåss litt for det, investere litt i det, så man får mer å tape ved å avslutte det.

Hvis jeg skulle rådgitt til å la dette gå sin naturlige gang, så er det bare å fortsette som dere gjør, "leke" dere litt den éne og den andre veien (fortsette å treffe andre, og samtidig hverandre), for å se hva som er mest naturlig riktig. Men hvis jeg skal mene noe basert på astrologien og enerigene deres, så ville det vært å prøve å slåss litt for forholdet, siden dere har like energier (luft). Det vil mest sannsynlig bli en god match. Samtidig liker jeg ikke å tvinge ting til å skje, dere får finne ut av det selv.

Vekt er ledende luft, ledende kvalitet står for å være proaktiv, ta grep, bevege seg fremover. Så det er naturlig at ho gjør nettopp det. Du som Vannmann er fast luft, du har luftens kvaliteter, men fast, altså du kan bli stående og tenke og prøve å skape oversikt uten å nødvendigvis bevege deg fremover så raskt. Som reflekteres i at du går ut og treffer nye folk, men ikke dedikerer deg til dem enda. Ho som Vekt er mer proaktiv og prøver å håndtere alt sammen, og dermed bevege seg videre. Så det kan hende du er nødt til å slåss litt for å få det her til å skje. Men det kan også hende ho bestemmer seg for at du er "noe å saste på" ^^ Da er det en fordél om du er sikrest mulig.

Så det beste her er om du bestemmer deg litt og ikke bli for passiv.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa
Taurean skrev (20 minutter siden):

Det er jo luft og luft, så det passer fundamentalt bra sammen. Men, uten at jeg mener det negativt, så kan det bli litt vingling, siden dere begge nettopp er litt "flyktige". Men det er bare fordi dere har så god oversikt over deres egen oppførsel. Luftens egenskaper er også å være lett sårbare, derfor er dere veldig forsiktige med å investere kjempestore mengder tillit så tidlig. Luft er også kjemisk, vanskelig å forstå, flyktig, luftig, så det kan mangle en direkte driv"kraft". Et forhold "skjer" naturlig, som luft med forskjellige kjemiske sammensetninger blander seg naturlig. Like naturlig som det oppstår, kan det avsluttes. Men da gjelder det å velge å slåss litt for det, investere litt i det, så man får mer å tape ved å avslutte det.

Hvis jeg skulle rådgitt til å la dette gå sin naturlige gang, så er det bare å fortsette som dere gjør, "leke" dere litt den éne og den andre veien (fortsette å treffe andre, og samtidig hverandre), for å se hva som er mest naturlig riktig. Men hvis jeg skal mene noe basert på astrologien og enerigene deres, så ville det vært å prøve å slåss litt for forholdet, siden dere har like energier (luft). Det vil mest sannsynlig bli en god match. Samtidig liker jeg ikke å tvinge ting til å skje, dere får finne ut av det selv.

Vekt er ledende luft, ledende kvalitet står for å være proaktiv, ta grep, bevege seg fremover. Så det er naturlig at ho gjør nettopp det. Du som Vannmann er fast luft, du har luftens kvaliteter, men fast, altså du kan bli stående og tenke og prøve å skape oversikt uten å nødvendigvis bevege deg fremover så raskt. Som reflekteres i at du går ut og treffer nye folk, men ikke dedikerer deg til dem enda. Ho som Vekt er mer proaktiv og prøver å håndtere alt sammen, og dermed bevege seg videre. Så det kan hende du er nødt til å slåss litt for å få det her til å skje. Men det kan også hende ho bestemmer seg for at du er "noe å saste på" ^^ Da er det en fordél om du er sikrest mulig.

Så det beste her er om du bestemmer deg litt og ikke bli for passiv.

Alle mener jeg burde avslutte kontakten og komme meg videre. Men du mener jeg fortsatt skal slåss og bruke energi på dette?

Nå har jeg sagt til henne at jeg ikke vil ha mer kontakt med henne, for at jeg skal kunne komme meg videre (Det jeg egentlig vil, er at hun skal få oppleve det å savne meg). Men jeg skjønner nok ikke helt hva du mener? Vil du jeg skal fortsette å snakke med henne? Jeg vil jo ikke lenger vise at jeg ikke klarer meg uten henne, vil ikke vise meg som svak..

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar

Svak eller sterk, har ingenting å si. Er man forelska, så er man forelska, da prøver man å få forholdet til å fungere uansett. Ho har antageligvis sett mye bra i deg, siden ho har vært intim med deg allerede og også har vært lei seg, så noe har ho følt.

Det er også i lufttegns natur å spille litt mentale spill, så jeg vet neiggu ikke, kanskje det beste er om dere "danser" litt rundt på denne måten. Kanskje det er lufts måte å vise seg interessert på. Som fugler som driver parredans ^^ Fugler er jo lufttegns symboler ^^

Tulla litt nå, men jeg mener det litt seriøst også. Du burde ikke bare endre kurs så raskt, men i hvert fall vise at du er interessert over tid. Og bare håpe det beste. Man kan jo ikke garantere noe når det kommer til kjærlighet.

Lenke til kommentar

Så må være klar over hvordan kvinnfolk fungerer.

Kvinnfolk sier til stadighet at de vil ha en snill og rolig mann og ofte tror de det selv også mens de ubevisst tar helt motstridende valg. Sannheten er at samfunnet idag lyver til oss. Vi har satt den menneskelige tilstand på en pedestall og vil leve etter et ideal, men samtidig har vi en natur som egentlig styrer oss.

Hvorfor tror du drittsekken får alle damene mens de snille må ta til takke med restene han andre ikke vil ha eller får tid til å ta? Se rundt deg mann. Kvinnfolk vil ha kjærlighet og selvstendighet - sier de - men det er jo åpenbart at det de egentlig vil ha er en mann som tar det han vil ha og tar avgjørelser på hennes vegne. Kvinnfolk vil ha sikkerhet, trygghet og sosial status. De vil med andre ord ha penger og en tøff mann. I den rekkefølgen, men helst i pose og sekk og de fleste går over lik for å få det akkurat som vi menn går over lik for ei stram rumpe.

De etter kompliseres selvfølgelig av at kvinnfolka velger bort både mannemannen og pusemannen annenhver gang. Når de får den ene så vil de heller ha den andre.

Dette gjør at jenter blir særdeles dårlige til å ta avgjørelser og de blir usikre og veike. Da får du slike situasjoner som du sitter i nå. Du kan få henne tilbake hvis du ofrer deg helt, men samtidig vil hun mistet fullstendig respekt for deg fordi du viser hengivenhet og svakhet så du mister henne igjen kort tid etterpå når hun finner en mannemann som virker tøffere enn deg.

 

Ta et nei for et nei. Hadde hun ville hatt deg så hadde hun tatt deg. Hun mangler bare karakterstyrke nok til å ta en avgjørelse så det faller på deg som mann å ta den for henne.

 

Man kan selvfølgelig ikke dra alle over en kam - men vi kan dra de fleste over en ganske stor kam. Vi er ikke så snøflak som folk liker å tro.

Kjærlighet er selvfølgelig herlig og verdt å forfølge, men vi må lese mellom linjene og forstå når vi bare blir brukt for å unngå å bli såret mer enn vi må.   Du har bare deg selv å skylde når du legger deg på togskinnene og toget kommer.

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Taurean skrev (20 timer siden):

Svak eller sterk, har ingenting å si. Er man forelska, så er man forelska, da prøver man å få forholdet til å fungere uansett. Ho har antageligvis sett mye bra i deg, siden ho har vært intim med deg allerede og også har vært lei seg, så noe har ho følt.

Det er også i lufttegns natur å spille litt mentale spill, så jeg vet neiggu ikke, kanskje det beste er om dere "danser" litt rundt på denne måten. Kanskje det er lufts måte å vise seg interessert på. Som fugler som driver parredans ^^ Fugler er jo lufttegns symboler ^^

Tulla litt nå, men jeg mener det litt seriøst også. Du burde ikke bare endre kurs så raskt, men i hvert fall vise at du er interessert over tid. Og bare håpe det beste. Man kan jo ikke garantere noe når det kommer til kjærlighet.

Hmm, nå har det jo gått snart 1 måned, og jeg har jo vist interesse gjennom hele perioden. Nå har jeg jo avsluttet kontakten med hu, og håper det er hun som tar kontakt først. Om hun trenger hjelp med noe eller bare vil snakke så kommer jeg til å være der for henne og vise interesse. Men kommer ikke til å være en skulder hun kan gråte på hvis den nye typen dumper henne.

Endret av Skruffytm
Lenke til kommentar
Gjest 58865...0aa
Invader Zim skrev (10 timer siden):

Ta et nei for et nei. Hadde hun ville hatt deg så hadde hun tatt deg. Hun mangler bare karakterstyrke nok til å ta en avgjørelse så det faller på deg som mann å ta den for henne.

Hva mener du med at jeg må ta avgjørelsen for henne? mener du at hun ikke klarer å avslutte kontakten, så det er jeg som må gjøre det?

Anonymous poster hash: 58865...0aa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...