Gå til innhold

Er MacBook 12 (2017) med 256 GB bra for en student?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde Apple beholdt kvaliteten de hadde før ville jeg anbefalt den så lenge prisen var ok. Gjorde et "nykjøp" av Mac for kort tid siden for noe software som må ha Mac, og det ble etter nøye vurdering en Mac mini 2012-modell(!) fordi den har vist seg å fungere bra over tid og er kjappere enn nesten alle de 5 år nyere maskinene i serien mini og har ikke de vanlige kunstige Apple-sperrene for oppgradering. men du får nok en rimeligere PC-laptop til prisen som er god nok i massevis. Er kun hvis du har ekstra praktisk nytte av en Macbook at jeg ville vurdert den. Virker mest som funksjonene du trenger er Office og Web, som du får overalt.

Her er noen alternativer som er høvelig sammenlignbar;

https://classic.prisjakt.no/product.php?j=5208691,4759692,5252502,5252415,5068980,4362669

Lenke til kommentar
vidor skrev (På 15.3.2020 den 22.35):

Hadde Apple beholdt kvaliteten de hadde før ville jeg anbefalt den så lenge prisen var ok. Gjorde et "nykjøp" av Mac for kort tid siden for noe software som må ha Mac, og det ble etter nøye vurdering en Mac mini 2012-modell(!) fordi den har vist seg å fungere bra over tid og er kjappere enn nesten alle de 5 år nyere maskinene i serien mini og har ikke de vanlige kunstige Apple-sperrene for oppgradering. men du får nok en rimeligere PC-laptop til prisen som er god nok i massevis. Er kun hvis du har ekstra praktisk nytte av en Macbook at jeg ville vurdert den. Virker mest som funksjonene du trenger er Office og Web, som du får overalt.

Her er noen alternativer som er høvelig sammenlignbar;

https://classic.prisjakt.no/product.php?j=5208691,4759692,5252502,5252415,5068980,4362669

Ville personlig gått for MateBook'en, men alle gode atlernativer.

Har forresten en MM'12 selv, og den funker fjell med oppgradert minne og SSD ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...