75192 Skrevet mandag kl 00:18 Skrevet mandag kl 00:18 Tar patent på sommeren å sørger for troppe varme på 90 grader varme
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 03:11 Skrevet mandag kl 03:11 Vi tar patent på Egg & Bacon frokost.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓😋😋
N-4K0 Skrevet mandag kl 14:17 Skrevet mandag kl 14:17 Ta det som kritikk om dere vil, men poenget med tråden er vel ubrukelige patenter - jeg syns ikke patent på f.eks. egg og bacon er ubrukelig, i hvertfall ikke nok for trådens tema, men hvis dere andre ikke har noe imot det, så får det være ------------------------- Jeg tar patent på hjul uten hjul.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:16 Skrevet mandag kl 19:16 Vi tar patent på luftboller.😉😉
75192 Skrevet mandag kl 22:46 Skrevet mandag kl 22:46 Tar patent på de her da 😀😀😀😀 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Tussi @Delvis
Tussi Skrevet mandag kl 22:49 Skrevet mandag kl 22:49 75192 skrev (2 minutter siden): Tar patent på de her da 😀😀😀😀 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Tussi @Delvis Tar patent på 25 grader året rundt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:58 Skrevet mandag kl 23:58 Vi tar patent på venteboller.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:19 Skrevet tirsdag kl 03:19 Vi tar patent på luftslott.😉😉
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 07:00 Skrevet tirsdag kl 07:00 75192 skrev (8 timer siden): Tar patent på de her da 😀😀😀😀 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Tussi @Delvis Ja du får gjøre det 😀
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 07:02 Skrevet tirsdag kl 07:02 Jeg tar patent på maskinen i føreren. 🥴🥴
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 11:52 Skrevet tirsdag kl 11:52 Tar patent på Sviskekompott med melk og sukker på.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:09 Skrevet tirsdag kl 12:09 Vi tar patent på sprukne vannrør.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 14:39 Skrevet tirsdag kl 14:39 Jeg tar kun patent på Ciaran nå. 🤪😜
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 17:16 Skrevet tirsdag kl 17:16 Jeg tar patent på "Dark", så brukeren over bare er TheSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:22 Skrevet tirsdag kl 19:22 Vi tar patent på suppegjøker.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 22:59 Skrevet tirsdag kl 22:59 Jeg tar patent på gjøken som er i suppen til CC. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå