N-4K0 Skrevet i går, 00:10 Skrevet i går, 00:10 Jeg tar patent på å bruke skjegget sitt som malekost.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:20 Skrevet i går, 02:20 Vi tar patent på søppelslenging i havet og i naturen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:12 Skrevet i går, 11:12 Vi tar patent på planter ødelagt av nattefrost.
N-4K0 Skrevet i går, 12:35 Skrevet i går, 12:35 Jeg tar patent på 1700 år gamle planterester som ikke finnes lenger.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:40 Skrevet i går, 18:40 Vi tar patent på pasta og saus som har blitt glemt i kjøleskapet i over en uke.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi tar patent på brød som er så gammelt og hardt, at det kan brukes som takstein.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi tar patent på vinter i mai.
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tar patent på en uoppdaget gassplanet som består av fis 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå