Gå til innhold

Tips og triks til cs 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror sens på 2-4 er hovedgrunnen til musesyke blandt CS folk :p

 

spiller med sens 10 og 6 på skalaen i windows, med accelleration (prøved uten...urk sier jeg bare...er vel bare vant til accelleration) har ennå ikke hatt noen problemer med armene siden jeg starta med PC (10 år siden nå elns) :p

Lenke til kommentar
jeg tror sens på 2-4 er hovedgrunnen til musesyke blandt CS folk :p

 

spiller med sens 10 og 6 på skalaen i windows, med accelleration (prøved uten...urk sier jeg bare...er vel bare vant til accelleration) har ennå ikke hatt noen problemer med armene siden jeg starta med PC (10 år siden nå elns) :p

Du er jo rene gamlingen da. :) Regner med at du ikke startet med PC når du var 1 år? ;)

Lenke til kommentar

dewback^: Så vidt jeg kan huske, så har jeg kun en gang fått beskjed fra moderator om å holde meg on topic.

Og forresten, hva har ditt innlegg med "Tips og triks til cs 1.6" å gjøre? Start en egen tråd hvis du vil klage på meg.

 

Respekterer kun moderators mening. Så bare si ifra moderator om jeg er for mye off topic.

 

Ellers så har jeg bare en uvane å svare på en tråd jeg liker, f.eks. denne!

 

[EDIT] Du var jo veldig saklig her da dewback^.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
5on5:4stk stikker på LG(lang) mens han siste med bomba går stille å til b1 uten å lage lyd.Dem 4 andre skal kaste Flash,HE og når dere har gjort det så regner jeg med at de fleste tror at alle kommer ditt. så ta er det fritt for han med bomba. Funker fint 1 gang hver pcw, for clanet mitt da..

Det er selvfølgelig de_cbble du snakker om nå, sant?

dd2

Lenke til kommentar
jeg tror sens på 2-4 er hovedgrunnen til musesyke blandt CS folk :p

 

spiller med sens 10 og 6 på skalaen i windows, med accelleration (prøved uten...urk sier jeg bare...er vel bare vant til accelleration) har ennå ikke hatt noen problemer med armene siden jeg starta med PC (10 år siden nå elns) :p

Jeg er ikke helt sikkert på dette, men jeg tror det er senene som ryker når du får musesyke. Du blir mere sliten i armen med å bruke lav sensitivity, men jeg tror det er samme belastning på senene.

Edit, Zalo, moderatorer er ikke overmennesker, de er mennesker på lik linje med resten av forumbrukerne. Jeg tror du er litt på villspor hvis du kun skal respektere deres meninger.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Varierer ikke sens med hvilken Hz du kjører?

ikke, hz, men oppløsning

 

ja den varierer i at hvis du sier at med sens 10, så vil den flytte seg 10 punkter pr cm bevegt, så vil det gi mye større utslag på 800x600 oppløsning enn på 1600x1200 f.eks....

 

men jeg bruker fremdeles 10 i sens i 800x600 , som jeg nettopp har starta å spille med... *:)

Lenke til kommentar

Har Q-Pad Gamer XXXL fra http://www.q-pad.se (tror det er rett link) og Logitech MX310, et hakk til venstre i windows ved tanke på sens, og 1.3 i CS uten acceleration. Dette har jeg hatt i "alle" år, kjører forresten med 1024x768. Det finns ikke en ideel sens i CS, det må dere finne selv hva som passer, å ha mye sens resulterer i at man får dårlig presisjon. fUnC 1030 var greit, men liksom..for små, alle burde ta seg en titt på q-pad.se, fikk min gratis ettersom dem ikke sendte noe faktura eller noe som helst, har jo lyst å betale ettersom jeg elsker matta. Eget motiv og alt! Kan påstå at Gamer XXXL er like god som fUnC, annerledes underlag, men ikke noe merkbar forskjell når man har vendt seg til det. :green:

Endret av Basus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Beste taktikken er strom the front med noen karer,mens de andre tar en annen vei.

Bånn gass med effektivitet,hurtighet,erfaring,og ikke minst GUTS!

Alle som gjemmer seg,gifter seg med AWP`en og pingler rundt en plass hele tiden er newbies og losers ,som burde bli kicket ut uansett.

 

Hasta Lavista,losers! :devil:

Det og bruke awp er BRA. Er så lei n00bs som sier at man pingler hvis man bruker awp. Det er bare folk som ikke hånterer og bruke den raskt!

Awp er ett av de beste våpene i f.eks en 5on5 på dd2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...