Gå til innhold

Uklare bilder 11 Pro Max


LED2

Anbefalte innlegg

Det å gå fra Android til IOS kan nok være vanskelig....og nå har kameraet blitt ennå mer avansert.

Min kone og jeg har begge iPhone i flere år, og har aldri hatt problemer med bilder.

Nå byttet jeg ikke i år som vanlig, tenkte jeg skulle vente til neste år

https://www.saintlad.com/iphone-11-pro-max-camera-issues/

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, LED2 said:

Det er vel kanskje så enkelt at min gamle Mate 20 pro tok bedre bilder kanskje. Trodde jeg kjøpte en med bedre kamera men ser ikke sånn ut ?

Jeg syntes nå bilder tatt i dagslys ser bedre ut enn Huawei sine (på større skjermer). Fargene og alt blir mye mer naturlige/nøytrale med iPhone i mine øyne (dette er nok veldig subjektivt). Nå er jeg ikke så opphengt i det heller, bildene mine blir mer enn gode nok for min del. 

Lenke til kommentar

 

Jeg var nettopp på reise i en uke før jul med min svoger som bruker Mate 20 Pro og hvor jeg sjonglerte mellom iPhone 11 Pro Max og Samsung Galaxy Fold ut i fra aktivitetene våre. Vi delte bildene etter turen og jeg må si det er svært liten forskjell i kvaliteten på dem, vi tok mye av samme motiv på samme tidspunkt men fra litt ulike vinkler. Der iPhone oppleves som overlegen er video, Samsungen er nok ganske nær mens Huawei ikke er særlig bra, spesielt når det er den som filmer er i bevegelse eller når det er dunkel belysning. Det samme gjelder lyd i video-opptak, iPhone og Samsung har bedre mikrofonkvalitet til video.

Jeg har ikke opplevd noe spesielle utfordringer med uklare bilder fra min iPhone 11 Pro Max, det blir som med andre mobiler jeg har eller har hatt litt mer "grøtete" bilder i dårlig belysnig og særlig om det er bevegelse i bildet fra mennesker eller dyr. Her syntes jeg ikke iPhonen er blitt noe særlig bedre eller verre enn andre modeller, og med nattmodus på bilder hvor det ikke er bevegelse så er iPhonen blitt veldig bra sammenlignet med tidligere generasjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...