Gå til innhold

PL - Manchester United vs Tottenham


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Form siste 5 (Premier League):

MUN: WLWDD (8 poeng)
TOT: LDDWW (8 poeng)


Mulig lag Manchester United (3-4-1-2):
Forventes å starte med tre bak og vingbacker, enten det er en ren 3-5-2 eller 3-4-1-2 med Lingard inn for Pereira.

De Gea
Lindelöf - Maguire - Tuanzebe
Wan-Bissaka - McTominay - Fred - Young
Lingard
James - Rashford


Skadet: Pogba, Martial, Matic, Dalot, Bailly, Fosu-Mensah


Mulig lag Tottenham (4-2-3-1):
Forventes å starte likt som i forrige kamp, mulig med Winks inn for Ndombele.

Gazzaniga
Aurier - Alderweireld - Sanchez - Verthongen
Ndombele - Dier
Sissoko - Alli - Son
Kane


Skadet: Lloris, Vorm, Davies, Lamela

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
bshagen skrev (28 minutter siden):

Kan ikke si jeg gleder meg nevneverdig til denne kampen. Jeg er faktisk livredd. Så mange skader på sentrale spillere og en stall som går opp i limingen. Noen positive ting vi kan trekke frem før avspark? ?

Det eneste positive er at dette laget ikke har tapt noen av toppkampene hittil denne sesongen. Ellers lite.

Allerede i sekundene etter Mourinho fikk Spurs-jobben så jeg for meg scenene etter kampen i kveld hvor de har knust oss 0-3 og Mourinho går bort mot Stretford End og klapper for United-fansen, etter han har gått med armen rundt skuldrene på Solskjær og gitt han noen «råd». 

Dette føler jeg er en kamp vi ikke kan vinne uansett hvor godt vi spiller i kveld. Hele narrativet «alle» ønsker kommer til å vinne, pressen kommer til å kaste seg over det og Ole-ut folka vil bruke det for alt det er verdt. Håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (10 minutter siden):

Tenkte kun liga. Blir røft på nyåret da. Rart å sette opplegget slikt. Bevist eller tilfeldig?

Hvis det er bevisst så er det jo tidenes skandale. United har hatt ganske rart program denne sesongen med. Fire bortekamper på rad i høst var kjipt, men det var bare uflaks med programmet/trekningene i alle turneringene.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
blured skrev (9 minutter siden):

OGS sa "Anthony will be out for a little while". Liker at han for første gang (?) starter Greenwood i en PL kamp. Men jævlig ergelig at når vi nesten var på vei til å få skadefritt lag, så forsvinner Martial.

Bra vi har en som ble myndig for noen uker siden til å steppe inn...

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 minutter siden):

Hyllest til Mourinho? I like it!

Ingen hyllest egentlig, mer hvordan jeg mener vi er nødt til å spille i dag mot et lag som spiller en mye bedre fotball. Når det er sagt, så syns jeg Mourinho er et fotballgeni :)

EDIT: Og ja, jeg syns han er en bedre manager enn Ole. There I said it ?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...