Gå til innhold

PL - Manchester United vs Tottenham

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Form siste 5 (Premier League):

MUN: WLWDD (8 poeng)
TOT: LDDWW (8 poeng)

Mulig lag Manchester United (3-4-1-2):
Forventes å starte med tre bak og vingbacker, enten det er en ren 3-5-2 eller 3-4-1-2 med Lingard inn for Pereira.

De Gea
Lindelöf - Maguire - Tuanzebe
Wan-Bissaka - McTominay - Fred - Young
Lingard
James - Rashford

Skadet: Pogba, Martial, Matic, Dalot, Bailly, Fosu-Mensah

Mulig lag Tottenham (4-2-3-1):
Forventes å starte likt som i forrige kamp, mulig med Winks inn for Ndombele.

Gazzaniga
Aurier - Alderweireld - Sanchez - Verthongen
Ndombele - Dier
Sissoko - Alli - Son
Kane

Skadet: Lloris, Vorm, Davies, Lamela

Endret av Snikpellik
Skrevet

Kan ikke si jeg gleder meg nevneverdig til denne kampen. Jeg er faktisk livredd. Så mange skader på sentrale spillere og en stall som går opp i limingen. Noen positive ting vi kan trekke frem før avspark? ?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ser førsteomgangen. 

Skrevet
bshagen skrev (28 minutter siden):

Kan ikke si jeg gleder meg nevneverdig til denne kampen. Jeg er faktisk livredd. Så mange skader på sentrale spillere og en stall som går opp i limingen. Noen positive ting vi kan trekke frem før avspark? ?

Det eneste positive er at dette laget ikke har tapt noen av toppkampene hittil denne sesongen. Ellers lite.

Allerede i sekundene etter Mourinho fikk Spurs-jobben så jeg for meg scenene etter kampen i kveld hvor de har knust oss 0-3 og Mourinho går bort mot Stretford End og klapper for United-fansen, etter han har gått med armen rundt skuldrene på Solskjær og gitt han noen «råd». 

Dette føler jeg er en kamp vi ikke kan vinne uansett hvor godt vi spiller i kveld. Hele narrativet «alle» ønsker kommer til å vinne, pressen kommer til å kaste seg over det og Ole-ut folka vil bruke det for alt det er verdt. Håper jeg tar feil.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har united møtt alle topplagene hjemme så langt? Blir bortelaget mot city til helga da.

Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (20 minutter siden):

Har united møtt alle topplagene hjemme så langt? Blir bortelaget mot city til helga da.

Jepp. Slo Chelsea på brua i blandevannscupen.

Skrevet

Vi stiller så bra vi kan, men er usikker på Young. Uansett greit. Har rutine, og pleier ikke å gjøre seg bort så lenge han ikke spiller hver kamp

Skrevet

Brandon ble litt for heit forrige kamp, og direkte skyldig i at vi slapp inn 2-2 målet, ved å oppheve offside. Synes faktisk er  greit med rutine/Young her i dag. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Snikpellik skrev (11 minutter siden):

Jepp. Slo Chelsea på brua i blandevannscupen.

Tenkte kun liga. Blir røft på nyåret da. Rart å sette opplegget slikt. Bevist eller tilfeldig?

Skrevet

OGS sa "Anthony will be out for a little while". Liker at han for første gang (?) starter Greenwood i en PL kamp. Men jævlig ergelig at når vi nesten var på vei til å få skadefritt lag, så forsvinner Martial.

Skrevet (endret)
Slettet-D7I5Gr2 skrev (10 minutter siden):

Tenkte kun liga. Blir røft på nyåret da. Rart å sette opplegget slikt. Bevist eller tilfeldig?

Hvis det er bevisst så er det jo tidenes skandale. United har hatt ganske rart program denne sesongen med. Fire bortekamper på rad i høst var kjipt, men det var bare uflaks med programmet/trekningene i alle turneringene.

Endret av Snikpellik
Skrevet
blured skrev (9 minutter siden):

OGS sa "Anthony will be out for a little while". Liker at han for første gang (?) starter Greenwood i en PL kamp. Men jævlig ergelig at når vi nesten var på vei til å få skadefritt lag, så forsvinner Martial.

Bra vi har en som ble myndig for noen uker siden til å steppe inn...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
bshagen skrev (1 minutt siden):

Her må vi parkere bussen og ta overgangene 

Hyllest til Mourinho? I like it!

Skrevet (endret)
Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden):

Hyllest til Mourinho? I like it!

Ingen hyllest egentlig, mer hvordan jeg mener vi er nødt til å spille i dag mot et lag som spiller en mye bedre fotball. Når det er sagt, så syns jeg Mourinho er et fotballgeni :)

EDIT: Og ja, jeg syns han er en bedre manager enn Ole. There I said it ?

Endret av bshagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...