Gå til innhold

Xiaomi Mi TV Box S erfaringer ? Dplay, Tv2 sumo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, kenny28 said:

Njaaaa, er det slik ? 

Leste en plass at appene til tv bokser ikke hadde samme utvalg som telefoner/nettbrett.

Noen andre som har peiling?

Android TV er en egen variant av Android og ikke samme type Android som kjører på nettbrett.

Apper laget for vanlig Android funker det og, men du må installere det manuelt. De er som oftest også laget for touchskjerm og ikke fjernkontroll så langt fra sikkert at de funker som de skal.

Men noen gjør det. Jeg bruker Private Internet Accsess sin vanlige Android App på min Mi Box S og den funker utmerket - men måtte installeres manuelt.

Men Android TV har de fleste apper man trenger. Mi Box S har og Chromecast Ultra innebygget som tar seg av resten.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du får både Dplay, Tv2 sumo, Viaplay til Android TV. HBO Nordic har ikke offisiell støtte. Selv bruker jeg bare RiksTV med HBO, ukesarkiv etc inkludert og dette virker veldig bra. Også Live-Stream av direktesendte TV-kanaler med mulighet for pause og start forfra støttes på en god måte. 
Også har den som nevnt over innebygget Chromecast til alt annet du måtte ønske. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...