mangler-brukeren-min Skrevet 12. november 2019 Skrevet 12. november 2019 Prøver å logge inn etter oppgraderingen Sitat Vi sendte en e-post til *@*. Den inneholder en lenke du må trykke på for å bekrefte kontoen din. Du må bekrefte kontoen din før du kan bruke forumet som et innlogget medlem. Denne kommer aldri frem (ja, sjekket spam). Antar en massiv dropp i brukermasse om folk ikke får tilgang til brukeren sin ? Må bruke fake epost for å skrive det emnet her, for får bare " E-postadressen er allerede i bruk. " når jeg prøver bruke samme som min konto.
tom waits for alice Skrevet 13. november 2019 Skrevet 13. november 2019 Jeg prøvde jevnlig fra ca. klokken 17 i går, uten å lykkes. I dag morges kom endelig en av dem i gjennom. Hvor det ble av alle de andre aner jeg ikke. Ikke i spam hos meg heller. Men det går an å prøve igjen. Geir 1
Runar Skrevet 13. november 2019 Skrevet 13. november 2019 Vi opplever noen små problemer med utsendelse av e-poster, men send meg brukernavnet ditt på PM så skal jeg validere den manuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå