Mira Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Her om dagen fikk jeg min nye Barracuda 120gb s-ata disk. SKriver en lista over det jeg gjorde: 1: Kobla den riktig til, (dette er helt sikkert), og enabla s-ata i BIOS 2: Putta inn xp-cden 3: Fant disken i RAID BIOS 4: Boota med xp-cden 5: Instalerte drivere fra diskett 6: Gikk inn i windows, der fant jeg ikke disken Hva har skjedd? Har jeg gjort noe feil?
bruno Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Da går du inn i Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandlig og så Diskbehandling, der bør du se disken så du kan få partisjonert den.
tet Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Når du er inne i windows xp, klikk på start - velg kjør/ run og skriv: diskmgmt.msc tryk enter Her vil du finne din nye disk sammen med den gamle. Du må nå lage en partisjon på den nye disken - deretter kan den formateres og er klar til bruk.
Mira Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Skrevet 26. desember 2003 hmmm...takker for svarene så langt. MEn jeg fant faktisk ikke disken i diskbehandling. Noe i BIOS da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå