Gå til innhold

Fallout 76 tilbyr nå private servere – til 150 kroner i måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bethesda burde belønne den hardbarka fansen som fortsatt gidder å bruke tid på dette søppelspillet, ikke prøve å tyne dem for enda mer penger! Har Bethesda og Blizzard en konkurranse om å være det størtste rævhølet om dagen? Jeg blir jo helt distrahert her. Har jo nærmest ikke husket å klage på EA den siste tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har rablet fullstendig for dem. Jeg håper bare at dette sirkuset ikke går ut over ES6. Men Fallout 76 er en total flopp, og de ønsker vel å melke de få spillerne som er igjen for så mye som mulig. Jeg tror Fallout 76 går f2p i forbindelse med "wastelander" oppdateringen. Det er den eneste muligheten spillet har til å få en spillerbase som forsvarer videre utvikling. Og da må de innføre andre metoder for å tjene penger på spillet. Dette abonnementet er ett ledd i denne overgangen.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Fuck Bethesda

Denne nyheten overrasker meg dessverre ikke i det hele tatt, Bethesda er og blir et drittselskap drevet av inkompetente og grådige kjøtere.

 

De bruker fortsatt den samme janky spillmotoren som de har brukt siden Morrowind.

De selger VR porter av Skyrim og Fallout 4, to eldgamle spill, til 600 kroner på Steam! Og dette er ikke bra VR porter engang! Anstendige utviklere med respekt for kundene sine legger til VR-støtte til spillene sine via gratis oppdateringer, f. eks. The Forest, Everspace, Hellblade, Redout & No Man's Sky.

 

Og nå dette! Basic funksjonalitet som muligheten til å spille med bare venner + litt valuta til en overpriset ingame store og noen kosmetiske gjenstander skal de liksom selge for 150kr/mnd. Det er helt vilt overpriset mtp. at man får Xbox Game Pass for 100kr/mnd (50kr på PC) og PS+ for 100kr/mnd. XB Game Pass gir deg fri tilgang til over 100 nye spill så lenge man abonnerer og PS+ gir deg 2 nye spill hver måned - for 50 kroner mindre enn Bethesda skal ha for en slikk og ingenting.

Jeg forstår ikke sammenligningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...