Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med norsk- og englelskoppgave.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig nødvendig å ha med det på slutten? Lite å finne på? Vanskelig for tiden?7

Nødvendig og nødvendig, jeg påpeker bare at bortimot ingen vil gidde å hjelpe noen som:

  1. Kun er villig til å beskrive det h*n trenger hjelp med over PM.
  2. Oppfører seg uhøflig mot de som ønsker å hjelpe på offentlige forum med en gang de foreslår noe h*n ikke er enig med.

Hadde du selv giddet å hjelpe noen som krevde at du tok kontakt med h*n på direktemelding, og så svarte spydig til andre når h*n ikke fikk svarene h*n ønsket?

 

Jeg ønsker deg faktisk lykke til, men jeg tror som sagt ingen gidder å hjelpe deg når du skriver og oppfører deg slik du gjør. Ingen her er interessert i å løse skoleoppgavene dine, men de fleste er villige til å hjelpe deg med å komme i gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen andre enn deg som har nevnt at jeg ønsker at andre gjør skoleoppgaven min. Tråden handler om at jeg vil ha noen til å PM så jeg kan beskrive problemene jeg sliter med ang. teksten.

 

Jeg ser ikke på å kommentere ubetydelige skrivefeil på en tråd som handler om engelsk som veldig relevant, og ihvertfall ikke som "hjelp". 

 

Så dumt. Jeg håper du får noe mer produktivt å bruke tiden din på.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...