Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Sendte en bekymringsmelding mot min tidligere samboer ang psykisk og fysisk vold mot barna våre. Dette er noe som har vedvart i over 7 år. Da vi bodde sammen gikk jeg imellom for å få hennes sinne mot meg. Jeg har blitt slått flere ganger forran barna pga det. Har aldri sett henne slå barna, men drar de hardt i armen og klemmer hardt til så de får blåmerker. Videre så har de hatt mange blåmerker på ryggen og forran på mage og bryst. Ikke tenkt over dette, men funnet ut at det ikke er normalt med mye blåmerker der. Min datter har flere ganger kommet løpende til meg og ropt "mamma ikke slå". Bekymringsmelding sendte jeg etter bruddet mellom oss, da jeg er bekymret med dem alene med henne. Hun har innrømmet det til barnevernet, men de gjør ingenting ang det. Det ble heller til at barnevernet nekter meg å se barna, da vår datter pekte på noe på ett skjema, men ikke uttalt seg om det. De mener det er meg. Så nå vurderes en politianmeldelse mot mor for vold, siden hun også har innrømmet å klemt hardt i dem så de får blåmerker og mobbet dem og snakket dem ned, så kan hun ikke nekte på dette.

 

Frustrert kan man si

 

Anonymous poster hash: 80953...fea

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har innrømmet det til barnevernet, men de gjør ingenting ang det. Det ble heller til at barnevernet nekter meg å se barna, da vår datter pekte på noe på ett skjema, men ikke uttalt seg om det. De mener det er meg. Så nå vurderes en politianmeldelse mot mor for vold, siden hun også har innrømmet å klemt hardt i dem så de får blåmerker og mobbet dem og snakket dem ned, så kan hun ikke nekte på dette.

 

Frustrert kan man si

 

Anonymous poster hash: 80953...fea

 

Hva slags barnevern lar mor få beholde barnet hvis de vet at hun slår barna? Høres ikke ut som barnevernet tror hun slår barna. Du er uansett fucked, enten så blir hun dømt og barnet blir sendt til et fosterhjem eller så blir hun ikke dømt og du får begrenset samvær.

 

Du har levd med volden i 7 år og gjorde ingenting, og når du blir skilt så går du rett til barnevernet. Det var nok ikke det lureste valget du kunne ha gjort.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel lurt det? Kanskje han har innsett at det har gått for langt og er villig til å skvære opp og ta sin del av ansvaret? Det er jo det lureste man kan gjøre det?

 

Det er vel mange som lever med vanskeligheter som håper det ikke gjentar seg og at ting skal bli bedre? Hvorfor skal folk dømmes for å ha et velmenende hjerte? Det er de som gjør faenskap som skal dømmes! Hvor er etikken og logikken?

 

Jeg ville skrevet ned hele historien, alle hendelser jeg husket, og fortsatt å skrive det ned over tid. Med datoer, tidspunkt og alt.

Lenke til kommentar

TS, hvorfor er du forundret? Kjenner du ikke det grunnsynet som rår hos farlig mange barnevernskontor? Ideelt skal barn være under vår kontroll og inntil de er der skal de være under mors kontroll - i hvert fall ikke fars. I kraft av sitt kjønn er nemlig fedre totalt uegnet ftil å ta seg av barn, med mindre de da er ansatt i nevnte vern eller hos en av dettes samarbeidspartnere.

 

Straks du leverte en bekymringsmelding mot mor ble nok her lett med lys og lupe etter en måte å få bevist det grunnsynet på...  

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Voldssaker er utrolig vanskelig. Uten bevis kan ingenting skje, for det som også er vanlig i voldssaker er at overgriperen lyver om partneren og sier det er den andre som slår. Samle alle bevis du kan, og ta kontakt med Volds og overgrepslinjen på 116006 for råd

 

Har selv vært i grovt voldelig forhold, fikk voldsalarm og hemmelig adresse, enda kunne ikke barnevernet gjøre noe uten en dom med fellende bevis, og tvinger meg til å møte voldsmannen som har gitt meg kompleks PTSD hver uke for å overlevere barnet vårt til hans voldelige hender.

 

Anonymous poster hash: 4377b...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...