Melfacion Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på? Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? /me er provosert *kjemper en indre kamp for ikke å skrive et langt svar som inkluderer diverse personangrep* Grunnleggende økonomiteori: 1. produsent bruker mange penger på å lage et spill 2. en eller annen tulling kopierer spillet (og knekker eventuelle kopisperrer) 3. alle laster ned spillet isteden for å kjøpe det 4. produsent går med kjempeunderskudd, og lager ikke et nytt spill 5. vi må nøye oss med middelmådige spill, gjerne i 2d fra hobbyspilldesinere som jobber gratis Ta ansvar, og kjøp et spill i dag! (kanskje vi burde arrangere den offisielle nasjonale kjøp-et-spill dagen? )
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på? Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? /me er provosert *kjemper en indre kamp for ikke å skrive et langt svar som inkluderer diverse personangrep* Grunnleggende økonomiteori: 1. produsent bruker mange penger på å lage et spill 2. en eller annen tulling kopierer spillet (og knekker eventuelle kopisperrer) 3. alle laster ned spillet isteden for å kjøpe det 4. produsent går med kjempeunderskudd, og lager ikke et nytt spill 5. vi må nøye oss med middelmådige spill, gjerne i 2d fra hobbyspilldesinere som jobber gratis Ta ansvar, og kjøp et spill i dag! (kanskje vi burde arrangere den offisielle nasjonale kjøp-et-spill dagen? ) Du er ikke så dum du, Melfacion. Kunne ikke sagt det bedre selv! Bra innlegg.
HoMeBoY Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 (endret) Starwars galactic battleground. aoe bare i starwars versjon. Kjøpte spillet med en gang det kom ut.spilte det rundt 20 ganger så kom extrapakka etter noen måneder, og jeg var så dumm at jg kjøpte den. Det ble rundt 1000 spenn rett i dass. hadde det sikkert gøy med spillet i 5 timer tilsammen. Det skulle bare gått an å laste ned demoer,alpha\betaversjoner av spillet istede for å laste det ned hele versjoner. Du får langt ifra den samme gleden ved spillet hvis du laster det ned.hvis du gjør det kan du ikke spille online.det er ialfall vanskelig pga cd keys Vill tippa at det ikke er lenge til du kan kjøpe spill via nett...enig? Endret 3. april 2004 av HoMeBoY
Minty123 Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 motorcross madness 2............drittspill LIKTE DU IKKE MOTORCROSS MADNESS 2? jeg elsket det spillet spilte med joystick å force feedback tøffeste spillet i min barndom..
Sigga Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 motorcross madness 2............drittspill LIKTE DU IKKE MOTORCROSS MADNESS 2? jeg elsket det spillet spilte med joystick å force feedback tøffeste spillet i min barndom.. Hadde ikke joystick og force feedback
Obi-Wan Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på? Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? /me er provosert *kjemper en indre kamp for ikke å skrive et langt svar som inkluderer diverse personangrep* Grunnleggende økonomiteori: 1. produsent bruker mange penger på å lage et spill 2. en eller annen tulling kopierer spillet (og knekker eventuelle kopisperrer) 3. alle laster ned spillet isteden for å kjøpe det 4. produsent går med kjempeunderskudd, og lager ikke et nytt spill 5. vi må nøye oss med middelmådige spill, gjerne i 2d fra hobbyspilldesinere som jobber gratis Ta ansvar, og kjøp et spill i dag! (kanskje vi burde arrangere den offisielle nasjonale kjøp-et-spill dagen? ) Du er ikke så dum du, Melfacion. Kunne ikke sagt det bedre selv! Bra innlegg. Sant nok, men du kjøper ikke en bil uten å ha prøvd den. Gidder aldri å kjøpe et spill uten å ha spilt det litt først, og se om dette er noen jeg kan holde på med en stund. Kommer så ufattelig mange dritt spill.. skulle jeg kjøpt alle de for å prøve de hadde jeg vært meget fattig.. Mange spill er ikke verdt cd'en det kommer på engang.
stian_molvik Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Kommer så ufattelig mange dritt spill.. skulle jeg kjøpt alle de for å prøve de hadde jeg vært meget fattig.. Da hadde jeg hatt gjeld..
H Melk Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det må vel være Fallout. Det kosta 20kr, men jeg var "heldig" og fikk det 50%billigere. -Seriøst- Det dårligste spillet jeg ikke har kjøpt, men prøvd, må være Parasite Eve på PSX skikkelig drittspill! Ellers så angrer jeg en del på Midnight Club 1, Fantavision, Thief også sikkert flere....
Hamsterino Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (kanskje vi burde arrangere den offisielle nasjonale kjøp-et-spill dagen? ) Den er jeg med på.
SvennAndre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (kanskje vi burde arrangere den offisielle nasjonale kjøp-et-spill dagen? ) Den er jeg med på. Me too
Blax Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Fifa Spillene er utrolig dårlig! Spilte det i 2-3dager,etter det la jeg det fra meg..
owen10 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 jeg har kjøpt alle the sims spillene! det var bon i bøtta etter 2 dager! nå spiller bare lillesøtera mi the sims! tapte kanskje 2000kr
JoeDohn Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Sant nok, men du kjøper ikke en bil uten å ha prøvd den. Gidder aldri å kjøpe et spill uten å ha spilt det litt først, og se om dette er noen jeg kan holde på med en stund. Kommer så ufattelig mange dritt spill.. skulle jeg kjøpt alle de for å prøve de hadde jeg vært meget fattig.. Mange spill er ikke verdt cd'en det kommer på engang. Forsvarer IMO ikke bruk av p2p eller warez, da man har en kjekk ordning kalt demoer, som kommer til de aller fleste spill. Uff, sorry for offtopic.
duster73 Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Daikatana!!! Skulle vært dødsstraff for å kjøpe (og utgi) så dårlige spill!! Fysj!!!
Hk.84 Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 (endret) Det er en lang liste det :Vexx,Red faction, Dungeon Siege og værstingen sjøl THE SIMS bare for å nevne noen Endret 9. april 2004 av Hk.84
SvennAndre Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Det er en lang liste det :Vexx,Red faction, Dungeon Siege og værstingen sjøl THE SIMS bare for å nevne noen Er enig med deg når det gjelder The Sims og Red Facton.. de suuuger no så inni $@t@/\/.. De to må være tidenes dårligste spill..
DaWeed Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Dungeon Siege var jo kos da! (Syns jeg) Det jeg angrer mest på er Tribes 2 og Condition Zero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå