Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lyspærer til bilen


merterje

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nissan Qashqai 2008 model, som har vanlig H7 lyspærer. Jeg har brukt noen Night Breaker lys som lyser noe fantastisk, men kort levetid. Må skifte pærer etter ca 8 mnd. Nå fins det noen vanlige lyspærer til samme pris som varer 3 ganger lenger, men de lyser ikke så fantastisk. Vet ikke om jeg skal bruke disse ? Grunn er at når jeg skal skifte pærer må jeg på venstresiden ut med et slags deksel som har sammenheng med luftinntaket. Og så må jeg hver gang kjøpe noe klipps som blir skade ved demontering som regel, men kan kjøpe ny. Så jeg er litt usikker hvilke lyspærer jeg skal velge ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Nissan Qashqai 2008 model, som har vanlig H7 lyspærer. Jeg har brukt noen Night Breaker lys som lyser noe fantastisk, men kort levetid. Må skifte pærer etter ca 8 mnd. Nå fins det noen vanlige lyspærer til samme pris som varer 3 ganger lenger, men de lyser ikke så fantastisk. Vet ikke om jeg skal bruke disse ? Grunn er at når jeg skal skifte pærer må jeg på venstresiden ut med et slags deksel som har sammenheng med luftinntaket. Og så må jeg hver gang kjøpe noe klipps som blir skade ved demontering som regel, men kan kjøpe ny. Så jeg er litt usikker hvilke lyspærer jeg skal velge ?

 

Hadde samme erfaring som deg med Osram på min A6 med linselykter. - Byttet til Philips Xtremevision som lyser like bra, og opplever ikke at de varer spesielt kortere enn normale pærer.

Lenke til kommentar

Valget er enten godt lys og bytte pærer ofte, eller dårlig lys og bytte pærer sjelden. Har bilen egne kjørelys, eller brukes nærlysene også som kjørelys? I så fall kan du montere egne kjørelys, og koble ut kjørelysautomatikken i bilen. Da vil nærlyspærene kun brukes når du har lysene på, og dermed vare vesentlig lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...