Gå til innhold

Reise til Kapp Verde. Noen som har noen tips?


Anbefalte innlegg

Mine foreldre og et annet par i rundt samme alder (55-60) skal til Kapp Verde i 14 dager i Januar.

 

Noen som har noen tips til hva man ikke burde gjøre og hva man burde gjøre?

 

De har vært utallige mange ganger i Thailand så de har mye erfaring derfra, men pga helse og økonomi så frista Kapp Verde mer, Kortere reisetid og billigere totalpris.

 

Tusen takk for evt svar :)

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt lengere unna en kanariøyene, litt varmere og mye mindre å se og gjøre. Det er litt som Egypt, det gjelder å få en resort med mye basseng og varierte tilbud. Et billigere hotell uten mye tilbud kan bli kjedelig for en hel uke. Det er mange steder veldig begrenset tilbud utenfor hotellene. Jeg var på Boa Vista og det var flere km fra hotellet til nærmeste bebyggelse. Det er fine strender, men pga bølger og strøm var stranden helt avsperret hele uken jeg var der. De må være forberedt på at det samme skjer dem og ha aksess til basseng.

 

Annet enn å sløve på resorten er det mest spennende tilbudet å komme seg på en dagstur til en annen øy med båt eller fly. Det kan koste litt, men øyene er veldig forskjellige.  Jeg var med på en flytur til øya Santiago med hovedstaden og grønne daler innenfor som var en fin tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...