Gå til innhold

Max Payne 2 med dårlig skjermkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et gammelt gf2400mx kort. Max Payne 2 blir skikkelig sirup selv på lave innstillinger, alt går i slow motion. Noe galt eller er det skjermkortet mitt, dvs håpløst å spille før jeg får meg nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den linken det beste kortet jeg kan få sett i forhold til veldig lite penger? Så et enda rimeligere phos psdata Connect3d VGA-Card Radeon 9200SE 128MB DDR AGP DVI TV-Out Retail. Like bra eller et dårligere valg?

Skrevet
Er den linken det beste kortet jeg kan få sett i forhold til veldig lite penger? Så et enda rimeligere phos psdata Connect3d VGA-Card Radeon 9200SE 128MB DDR AGP DVI TV-Out Retail. Like bra eller et dårligere valg?

9200SE kortene er slappe, da er 9200 et bedre valg ;)

Skrevet (endret)

Jeg har spilt Max Payne 2 med GF2 MX400 en gang. Det funket helt greit på relativt lave instillinger. Du har nyeste drivere osv ?

Edit : Et tips er å bestille Asus Radeon 9600XT. Koster bare 1700,- :D

Endret av aiuL
Skrevet

Sidene til nvida er nede for tiden. Men tror jeg har den nyeste driveren. Skal teste senere. Angående kort så trenger jeg mest mulig for veldig lite penger. Dvs rimeligst mulig. 400 - 600 kr.

Skrevet
Jeg har spilt Max Payne 2 med GF2 MX400 en gang. Det funket helt greit på relativt lave instillinger.

Jeg bruke gf2 mx400 og det fungerer meget greit på lavest oppløsning og detalj grader.Bruker 41.09 driver.Men det hakker når det skjer mye på skjermen.Vurdere også å skaffe meg nytt gfx-kort :yes:

Skrevet (endret)

Har lastet ned nyeste driver nå. Står i help folderen at spillet støtter kortet mitt. Ned til 32 minne og jeg har 64. Men fremdeles blir det slow motion. :roll:

Endret av Broseen
Skrevet

Hvorfor kjøpe radeon 9200 ? de er slappe osv...

et bedre valg er radeon 9600XT koster 1600 elns ++ at du får med en ticket til hl2 :dribble:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kjørere spillet på 1024/768-32 på lave kvalitets innstillinger med min p4 1,8 ghz 512mb rdram pc med geforce 2 mx/mx 400 32 mb.

Det går fett........

Skrevet

For å si det sånn, jeg runda det med speccsa mine...

Har i etterkant kjøpt et Radeon 9600Pro til 1500,-

PIII 866 MHz

GF 2MX 32MB

WinME

512 MB RAM

Det gikk helt greit, litt lugg under tåke.

Men MYE bedre spillopplevelse med 9600 kortet.

Mitt tips, spar heller opp en tusenlapp til, kjøp et 9600XT/Pro kort, da har du et kort som varer MYE lenger enn å bruke 500-600 kr nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...