Gå til innhold

Philips smart tv "can not connect to server". Mulig å fikse, eller bør jeg returnere?


Anbefalte innlegg

Kjøpte denne tv-en: https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/29551/philips-43-4k-uhd-smart-tv-43pus6554-12# i går.

 

Alt er ok bortsett fra at jeg ikke får tilgang til noen av appene på tv-en (Netflix osv) pga den ikke klarer å "connect to server". Får ved installasjon beskjed om å prøve igjen senere. Hvis jeg prøver å trykke på en av appene så står det "signing up" og jeg får etterhvert beskjed om "internet connection not available" til tross for at tv-en faktisk er koblet trådløst til nett og alt er i orden når jeg sjekker tilkoblingen.

 

Jeg har googlet og prøvd alt jeg kunne finne av evt løsninger opptil flere ganger.

 

Reinstallert.

Passer på at klokke og dato er korrekt.

Trukket ut alle kabler, ventet, og skrudd på igjen.

Klarert nettverksloggen.

Sjekket at internettstyrke osv er i orden.

 

Vurderer å bare returnere å evt oppgradere til en forhåpentligvis litt bedre tv hvis ikke noen her har ideer til løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...