Gå til innhold

Med slu metode skal 25-åringen ha svindet IT-giganten for 86 milllioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kontoen var satt opp slik at det ikke skulle være umulig å bestille fysiske produkter, ... "

Dette gir ingen mening, dobbelt nektelse. Antar det skulle stå "ikke være mulig". 

 

Setningen du oppgir betyr at det er mulig å bestille fysiske produkter. Litt tung setning, men riktig. Setningen kan skrives "Kontoen var satt opp slik at det var mulig å bestille fysiske produkter"

Lenke til kommentar

...Litt tung setning, men riktig. Setningen kan skrives "Kontoen var satt opp slik at det var mulig å bestille fysiske produkter"

Nei, ikke riktig. 

Artikkelen er nå endret, det står "Kontoen var satt opp slik at det ikke skulle være mulig å bestille fysiske produkter".

Lenke til kommentar

"Med slu metode skal 25-åringen ha svindet IT-giganten for 86 milllioner"

Antar at det skal stå "svindlet" men at L-en ble glemt?

Jeg begynner å mistenke at skribentene ikke bruker google translate, men er faktisk dyslektikere. Damn. Den så jeg ikke. Unnskyld for alle gangene jeg har beskyldt dere for å bruke google translate. ??

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Antar hus og bil også inndras, ellers blir bøter på 2.2 millioner svært snilt.

ref: "På pengene skal ukraineren ha levd godt. Han har blant annet sikret seg et hus i Washington til 14 millioner kroner, og en Tesla til 1,4 millioner. ...

Om 25 åringen blir funnet skyldig i anklagene kan han vente seg en straff på opp mot 20 år i fengsel. I tillegg kan han bli nødt til å betale bøter på opp mot 2,2 millioner kroner. "

Lenke til kommentar

 

"Med slu metode skal 25-åringen ha svindet IT-giganten for 86 milllioner"

Antar at det skal stå "svindlet" men at L-en ble glemt?

Jeg begynner å mistenke at skribentene ikke bruker google translate, men er faktisk dyslektikere. Damn. Den så jeg ikke. Unnskyld for alle gangene jeg har beskyldt dere for å bruke google translate. ??

Øver du på engelsk? (Siden du skal kritisere språket, men blander inn engelsk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...