Gå til innhold

Eltax Spirit Home Theatre Surround-anlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
styr unna eltax folkens!

eltax er anlegg for studenter og folk som ikke har råd til noe dyrere så hvis dere har penger nok så kjøp noe bedre!

feks logitech eller creative

Javell, hva vet du om det?

 

Jeg har hatt HIFi dilla i mange år, men jeg ahr ikke kommet over noen høtyalere som spiller så bra som eltax til en så billig penge.

 

Hvis noen skal ha høytalere, til hjemmekino så kan jeg på det sterkeste anbefale de til 1000 spenn på komplett..

Lenke til kommentar
styr unna eltax folkens!

eltax er anlegg for studenter og folk som ikke har råd til noe dyrere så hvis dere har penger nok så kjøp noe bedre!

feks logitech eller creative

Har ikke hørt noen Eltax produkter, men settene fra Logitech og Creative er ikke så fantastiske som mange vil ha det til.

 

Fælt som du skulle sette studenter i bås da. Vi har jo store studielån som kan brukes til HIFI ;)

 

God Jul

Lenke til kommentar
Har ikke hørt noen Eltax produkter, men settene fra Logitech og Creative er ikke så fantastiske som mange vil ha det til.

 

Fælt som du skulle sette studenter i bås da. Vi har jo store studielån som kan brukes til HIFI ;)

 

God Jul

Syns ikke studenter er så fattige jeg, eller jeg syns ikke jeg er så fattig jeg.

 

Snart får jeg jo 16 tusen å rutte med, og hver måned får jeg jo 6000,- der 3000 går til faste utgifter. Vel, i praksis så bruker jeg opp de 6000 til mat, kino, husleie osv... mens hvert semesterstart så kan jeg oppgradere PCen eller kjøpte litt gode ting ;)

 

Neste semester start blir det ny PC, og sansynligvis nye høytalere, hva vet jeg ikke enda.

 

Hmm... når den støtter NTSC og Pal, bør den ikke være sonefri også da?

Lenke til kommentar
det eltax anlegget er sikkert helt greit hvis du ikke skal spille så høyt

Ikke at det er galt å si meningene sine, men kan du fortelle hva slags grunnlag du har?

Det sier seg selv at et surroundanlegg til rundt om tusenlappen ikke bærer på store saker. Det vil uten tvil gi opp før du begynner å nærme deg et respektabelt lydnivå, som også er støy- og forvrengningsfritt. Kan godt hende at anlegget vil spille høyt, men på stor bekostning av kvaliteten på lyden, som også i utgangspunktet ikke er for mye å skryte av.

 

Så nå litt på spesifikasjonene, Subwooferen er på 80w, og den går ikke lengere ned en til 50hz!, i en hjemmekino bør sub'en strekke seg til 30Hz, 50Hz er ikke lavt nok til film. De andre høyttalerne går fra 90-20k, det er respektabelt. Må også si at vekten på sub'en og satelittene sier jo klart at det ikke er av stor kvalitet.

 

Men kan man forvente seg mer av et komplett anlegg til 1395,- ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...