Gå til innhold

Eltax Spirit Home Theatre Surround-anlegg


Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å ta en titt på SC-HT500 også. Det har lavere total utgangseffekt, men jeg synes ikke det låter som om det er 2000kr billigere.. Det er en designforskjell på anleggene (850 har søylehøyttalere og 500 har ikke søyler) som du også bør være oppmerksom på.

aah, kjøpt meg Panasonic SC-HT500. De kostet 3995.- på Elkjøp. Er strålende fornøyd! Leide meg Final Destination 2, giiiiiiiiid kult med surround! Anlegget leser også MP3, helt genialt og fin-fin lyd....er så lykkelig nå :cry: hehe

 

skal se om jeg finner et bildet av anlegget, som har en helt grei finish...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen takk til deg _Xorcist, for forslaget :D Var lenge sikker på at jeg skulle kjøpe storebroren (HT-850), men heldigvis stakk jeg innom Elkjøp hvor de hadde SC-HT500 slik at jeg fikk testet den også, og dermed sparte jeg 2000 kr. Det er omtrent ingen lydforkjell kvalitetsmessig mellom de to.

Lenke til kommentar
tusen takk til deg _Xorcist, for forslaget :D Var lenge sikker på at jeg skulle kjøpe storebroren (HT-850), men heldigvis stakk jeg innom Elkjøp hvor de hadde SC-HT500 slik at jeg fikk testet den også, og dermed sparte jeg 2000 kr. Det er omtrent ingen lydforkjell kvalitetsmessig mellom de to.

Nettopp, designet utgjør størsteparten av forskjellen ;)

Lenke til kommentar

Det Eltax anlegget ER enkelt å billig. 1300 kr for et hjemmekino anlegg er jo ganske kurrant, men husk som nevnt tidligere, du får hva du betaler for...

 

Sitat av _-Joacim-_:

Jeg fikk anlegget i dag.

Må si at jeg blei overaska over lyden. Hadde ikke forventa meg noe sånnt.

Du får det du bataler for og dette anlegget var garantert vært 1400 kr!

 

...koster 1295 på Komplett nå...

 

Regner det holder for deg når hvis du bare skal bruke det til spill og se på film. Til musikk, tror jeg den er rett og slett ræva.

 

Merk, sub'en er passiv, så de helt store drønningene vil du ikke få på dette anlegget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...