oddivato Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Hei ! Har alt jeg trenger men God Jul likevel Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Amraam & PSData har skjermkort i dag. PSData har DVD-brenner idag.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) eller fraktfri bestilling fra microplex.no/3dfxcool.no *snufs* Urealistisk å håpe på siden de hadde tapt EKSTREMT med penger på det. De måtte jo ha betalt 150 blanke til posten når en tulling bestiller noen vifteskruer fra de. Er glad de ikke kom med et slikt tilbud for det hadde vært oss forbrukere som hadde fått svi til slutt (dekke tapene med høyere priser). Det er lov til å håpe uansett. Er jo noen webshopper som har hatt et slikt tilbud, blant annet en eller annen webshop som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter, som endret design og ga alle som bestilte noe fra de fraktfri bestilling hvis de kunne oppgi et nummer som sto på "ventesiden" dagene før den nye siden var oppe. God Jul til deg også, drømmeknuser Endret 24. desember 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Er det noen tester av det hjemmekinosystemet? Det ar jo sinnsykt billigt! Noen med erfaringer?? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Som tidligere nevnt har http://www.hwb.no Audigy kortet til 1795,- dvs. 100,- billigere enn pcutstyr....... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Dette produktet får du i dag til kroner 1.395,- hos Får man bra lyd til den prisen da!? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 akkurat spurt om det samme, trenger en snerten surround-set i leiligheten min, og hvis denne ikke er så verst så er den svært aktuell for mitt vedkommede - perfekt til min lille 21" TV Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Bare innrømm det!!! Dere som ventet på et Radeon 9800XT til 500kr , eller en 70gigs WD raptor til 99,50 på julaften , dere er -litt- skuffa idag når dere ble avspist med hjemmekino,lydkort og DVD brenner! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 ja.. faktisk Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Hei igjen Lenge siden jeg har vært på Forumet nå.......... Hvorfor står det "advarsel og noe om % osv på inlegget mitt, og bare der?? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Noen som har det Eltax settet? Vet at man får det man betaler for...er ute etter et rimelig surround sett til min lille leilighet. Det er jo egentlig VELDIG billig...eller hva syns dere? (kanskje jeg bør opprette en egen post angående dette?) Jeg har det. og det er faktisk utrolig bra, Lyd/design til den prisen UTROLIG BRA. Satte inn en DVD konsert av Queen.. sett masse filmer blant annet LOTRTTT Helt Enormt bra GO FOR IT MAN.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Ok, takk... Tror nesten jeg bestiller meg en sånn, var egentlig ikke planen, men når man nesten får slengt et surround-set etter seg blir man jo veldig frista... Forresten, hvordan er det å høre på vanlig musikk-cd'er og mp3? ps. Du har Spirit modellen? Ser at Komplett har en som er veldig lik, men koster ca 2000 kr, Nova-modellen. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Faaen heller, ikke noe 9800xt til en hundrings, buuuuuuuuuuuuuuu julekalenderen suger! Endret 24. desember 2003 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 NEC brenner'n på ps var jo et bra tilbud! Synd man har så lite penger i jula..den beste julegaven man får er den man kjøper selv synes jeg Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Faaen heller, ikke noe 9800xt til en hundrings, buuuuuuuuuuuuuuu julekalenderen suger! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Det hjemmekinosystemet frister, men bruker nok Z-680 systemet en stund til. Noen som vet om tester til lydkortet, eller har noen erfaringer? Så sykt digg ut. Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Hva betyr "· Slim-line cabinet with Aluminium-look front panel (with half mirror)" Det står om hjemmekinosystemet her.. Har ikke lyst å kjøpe katta i sekken Edit: Fannt det ut, men vet ikke helt om jeg har "· Digital audio out (coaxial and optical)" Noen som har greie på om man trenger noen spessielle kontakter som bare er på nye tv'er? Har ikke så mye peil på dette Endret 24. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Murty Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Samma hvor bra/dårlig det anlegget er.. så er det verdt den lille fjerten av en pris de forlanger... Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 ikke for å være pesemistisk eller no, men eltax er så dritt at de kan brenne under en skog nisse med resten av atapi cd rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå