Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller fraktfri bestilling fra microplex.no/3dfxcool.no *snufs*

Urealistisk å håpe på siden de hadde tapt EKSTREMT med penger på det. De måtte jo ha betalt 150 blanke til posten når en tulling bestiller noen vifteskruer fra de. Er glad de ikke kom med et slikt tilbud for det hadde vært oss forbrukere som hadde fått svi til slutt (dekke tapene med høyere priser).

Det er lov til å håpe uansett.

Er jo noen webshopper som har hatt et slikt tilbud, blant annet en eller annen webshop som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter, som endret design og ga alle som bestilte noe fra de fraktfri bestilling hvis de kunne oppgi et nummer som sto på "ventesiden" dagene før den nye siden var oppe.

 

God Jul til deg også, drømmeknuser :mad:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Noen som har det Eltax settet? Vet at man får det man betaler for...er ute etter et rimelig surround sett til min lille leilighet. Det er jo egentlig VELDIG billig...eller hva syns dere?

 

(kanskje jeg bør opprette en egen post angående dette?)

Jeg har det. og det er faktisk utrolig bra, Lyd/design til den prisen UTROLIG BRA. Satte inn en DVD konsert av Queen.. sett masse filmer blant annet LOTRTTT Helt Enormt bra

GO FOR IT MAN..

Lenke til kommentar

Ok, takk...

 

Tror nesten jeg bestiller meg en sånn, var egentlig ikke planen, men når man nesten får slengt et surround-set etter seg blir man jo veldig frista...

 

Forresten, hvordan er det å høre på vanlig musikk-cd'er og mp3?

 

ps. Du har Spirit modellen? Ser at Komplett har en som er veldig lik, men koster ca 2000 kr, Nova-modellen.

Lenke til kommentar

Hva betyr "· Slim-line cabinet with Aluminium-look front panel (with half mirror)"

Det står om hjemmekinosystemet her..

 

Har ikke lyst å kjøpe katta i sekken :)

 

Edit: Fannt det ut, men vet ikke helt om jeg har "· Digital audio out (coaxial and optical)"

 

Noen som har greie på om man trenger noen spessielle kontakter som bare er på nye tv'er? Har ikke så mye peil på dette :blush:

Endret av _-Joacim-_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...