Gå til innhold

xiaomi mijia m365 el-sparkesykkel.


Supert

Anbefalte innlegg

post-525380-0-09972700-1562782300_thumb.jpgJeg kjøpte meg en xiaomi el-sparkesykkel for ca 1 måned siden og den har funket supert, men da jeg skulle kjøre  den hjem i dag lyste displayet grønt ( se bilde ) noe den aldri har gjort før. Selv om det skal være nok strøm, er det ingen kraft i motoren. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få den til å funke normalt igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dobbeltklikk på powerknappen når sykkelen er på. Det grønne lyset er for å vise at sykkelen er i ECO-modus. 

 

Med power-knappen, mener du da den knappen jeg trykker på for å få på sykkelen? Hvorfor har den satt seg i Eco-modus når jeg ikke har bedt om det? 

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener den knappen du bruker til å skru på sykkelen. 

 

Hvorfor den er i ECO modus vet jeg ikke - kan tenkes at du har dobbeltklikket på den uten å legge merke til det, enten ved å prøve å skru av/på lyset eller skjedd ved et uhell da du skrudde den av sist. 

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener den knappen du bruker til å skru på sykkelen. 

 

Hvorfor den er i ECO modus vet jeg ikke - kan tenkes at du har dobbeltklikket på den uten å legge merke til det, enten ved å prøve å skru av/på lyset eller skjedd ved et uhell da du skrudde den av sist. 

 

Nå har jeg latt sykkelen stå på og trykket raskt på power-knappen 2 ganger, uten å slå den av, men skjedde ingenting? Kan det være feilmelding slik han over skriver? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...