Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
btw: Fikk idag ett inkassovarsel på ADSL linja mi som aldri ble levert  :thumbdown:

Fra kvalito da eller? :devil::p

Jupp - fra kvalito. De vil ha en 3000 kroner for adsl linja de ikke klarte å levere.. Det ironiske er de skal ha betalt for bruk fra slutten av 2003 til fabruar 2004

huff at det går an. Når til og med en advokat fra forbrukerrådet sier at alle har angrett når det gjelder fjernsalg... Og når de ikke klarer å koble til folk så skal de iallefall ikke ta penger for "tjenesten". Er så glad at de blir snart historie. Tror chess kommer til å få orden på sakene hvis de får kjøpe selskapet. Har Chess som mobil abb. og de er veldig seriøse...

Håper Kim og Kay for foretningskarantene, hvis det er noe som er det... Iallefall konkurskarantene... I beste fall fengsel for moms-svindel...

Lenke til kommentar

Vel, da er innslaget på FBI over. Jeg vil benytte sjansen til å takke alle dem som har kommet med positive kommentarer og støtteerklæringer. Det kostet litt (i forkant) å stille opp på TV. Det er ikke ’bare bare’ å gi hele Norge anledning til å få innsikt i saken min, men jeg synes det gikk tålig bra.

 

Jeg har nå SHDSL fra Bluecom, og er rimelig godt fornøyd.

 

Igjen, takk til alle som har vært med å bidra.

 

Mvh, Sven Hildebrandt – http://hildebrandt.no/sven/

Lenke til kommentar
Vel, da er innslaget på FBI over. Jeg vil benytte sjansen til å takke alle dem som har kommet med positive kommentarer og støtteerklæringer. Det kostet litt (i forkant) å stille opp på TV. Det er ikke ’bare bare’ å gi hele Norge anledning til å få innsikt i saken min, men jeg synes det gikk tålig bra.

 

Jeg har nå SHDSL fra Bluecom, og er rimelig godt fornøyd.

 

Igjen, takk til alle som har vært med å bidra.

 

Mvh, Sven Hildebrandt – http://hildebrandt.no/sven/

Grattis, Sven!

 

Synes du gjorde en god fremotoning på TV, jeg. Rolig, avslappet og saklig. Det er mye mer enn man kan si om Kaj! Han var jo kjempenervøs og hadde null argumenter å fremlegge. Er det rart at de gutta der roter det til?

 

Har du planer for videre fremgang i saken? Ditt krav er jo overfor ett underselskap i Kvalito Paraplyen, så du burde ha sjanse til å få igjen pengene.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Syntes de dekte kjernen i saken veldig godt, de kan ikke gå så dypt inn i ting som vi har gjort her, folk flest vil se det som ble sagt som hvor useriøse de var.

 

Som det blir sagt så var representanten for Kvalito nervøs og det var helt klart at han var på tynn is, det skjønte han selv.

 

Selv om slike reportasjer er noe overfladiske er dette noe av det bedre jeg har sett, kanskje fordi jeg er berørt av samme selskap ? ;)

Endret av mars001
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller synes dere at det vi så på FBI ikke på langt nær dekker alt det som Sven har snakket om?

(Om dette kan mistolkes: Kvalito fikk nok deng av FBI, men har ikke egentlig du hatt enda mer bråk enn det de nevnte på TV?)

FBIs versjon var ganske kort ja.

 

For hele historien, samt eventuelle avvik, så gjelder dokumentasjonen som kan finnes på første post i denne tråden.

 

Sven

Lenke til kommentar

Hmmm..... Da var alle Kvalito kunder blitt MTULink kunder. Fikk mail kl 03.53 i natt. Så får vi se om det blir noe bedre.

 

Organisasjonsnummer: 981 683 781 
Navn/Firma: MTU LINK AS 
Organisasjonsform: Aksjeselskap 
Forretningsadresse: Kanalgaten 3
3263 LARVIK 
Kommune: LARVIK 
Postadresse: Postboks 2010 Stubberød
3255 LARVIK 
E-postadresse: - 
Internettadresse: - 
Telefon: - 
Mobil: - 
Telefaks: - 
Registrert i Enhetsregisteret: 06.04.2000 
Stiftelsesdato: 05.03.2000 
Daglig leder/administrerende direktør: Morten Stolt-Nielsen 
Næringskode(r): 52485 Butikkh. med data-/kontormaskiner og telekommunikasjonsutstyr

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) 
Også registrert i: Foretaksregisteret
Merverdiavgiftsmanntallet
Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret 

 

Vi får gi dem en sjanse, selv om ingen har hørt om dem før. Virker i allefall som om vi er kvitt Kaj :green::thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...