Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT


Anbefalte innlegg

Ok, dette er jo fantastisk. Gleder meg til å bestille fra en annen leverandør i morgen hvis dette stemmer. :thumbs:

Tenk på alle de stakkars jævlene som akkurat har betalt regningen 3 måneder på forskudd! Det hadde jeg gjort når jeg hadde catch sdsl via kvalito.

Jeg hadde betalt til 1. oktober, catch kappa linjene 11 august. Heldigvis ga direct connect alle sdsl kundene en måned gratis og fikk opp linjene kjapt. Lurer på om de vil tilby det også til adsl kunder... Jeg sa ihvertfall til direct connect at jeg IKKE ville betale så lenge på forskudd for en så ukjent ISP, fikk derfor månedsfaktura. Begynte med kvartal nettopp, men de fakturerer litt på etterskudd. Dessverre er det nok mange som vil tape på dette, uansett ISP verdenen i Norge ser MYE bedre ut nå!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
######, dette bør være sant og ikke kødd. Har flere domener samt adsl oppkobling, og har faktisk vært en veldig fornøyd kunde hele tiden.

Beklageligvis (heldigvis, mener jeg!!!) er det nok sant. Jeg har meget nære venner som har snakket med Kaj i dag. Og advokaten jeg referer til, finnes er registrert i trondheim

Endret av magnus99
Lenke til kommentar

Etter å ha lest alle innleggene her har jeg ingen problemer med å både skjønne og forstå frustrasjonen mange hadde. Jeg har heller aldri logget inn for å forsvare firmaet. Ble bare litt redd når jeg leste at de var konk .. Tenkte mest på domenene etc. jeg, hva skjer med dem nå.

 

Det er vel litt sent, men sånn på tampen ... Trondheims-avdelingen var faktisk veldig bra. Har aldri hatt erfaring med Oslo, kanskje derfor jeg sitter igjen som en kunde som er skuffet og ikke minst overrasket over at det gikk som det gikk med em.

Lenke til kommentar

skjønner seff at du er skuffet!! Jeg var fornøyd med min linje også, da den gikk på catchs nett istedetfor telenor. kvalito har gitt oss priskrig , noe som er bra! vet ihvertfall at mange ISPer vil hjelpe deg på nett fort! Som sagt, har jeg meget god erfaring med Direct Connect som fikk meg opp på et par dager, da jeg mistet catch sdsl via kvalito. Alle ISPer er interessert i å hjelpe deg, siden du har domener, veit jeg at DC hoster mitt domene gratis inkludert i linjeprisen. De har også fast IP gratis på. Skal du ha linjen opp på annen ISP er det bra å vite at Kvaltio leverte på telenor nettet, slik at ISPen må levere på det nettet, sånn som bluecom, tiscali, telenor og direct connect. skifte til ngt eller catch, blir det laaaang leveringstid av

Lenke til kommentar

Pr dags dato ligger det ikke registrert noe i Brønnøysundregisteret om at Kvalito IT AS er begjært konkurs.

http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...orgnr=979849923

Kvalito WEB AS derimot...

http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...orgnr=979913745

 

Se historikken til Kvalito IT Oslo AS.... ikke bra...

http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...orgnr=982067154

Endret av kvasimongo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...