Gå til innhold

Yooka-Laylee-oppfølgeren blander 2D-spilling med en 3D-hubverden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har igrunn lite å utsette på forgjengeren. Det leverte nøyaktig det de lovte, en N64-platformer i ny drakt. Det var det vi fikk, på godt og vondt.

 

Spilte nylig mellom Banjo Kazooie på 64, og kan melde at det heller ikke er en feilfri opplevelse. Frustrerende kamera og mye så som så platforming.

 

MEN - dæven så gøy. Liker å plundre litt. Klare selv. Deilig imellom alle disse nye spillene som dytter deg avgårde på skinner samme hva du måtte finne på å drite deg ut med.

 

Så klar for et nytt kapittel med disse to. Bring it.

Lenke til kommentar

Jeg har igrunn lite å utsette på forgjengeren. Det leverte nøyaktig det de lovte, en N64-platformer i ny drakt. Det var det vi fikk, på godt og vondt.

 

Spilte nylig mellom Banjo Kazooie på 64, og kan melde at det heller ikke er en feilfri opplevelse. Frustrerende kamera og mye så som så platforming.

 

MEN - dæven så gøy. Liker å plundre litt. Klare selv. Deilig imellom alle disse nye spillene som dytter deg avgårde på skinner samme hva du måtte finne på å drite deg ut med.

 

Så klar for et nytt kapittel med disse to. Bring it.

 

Spillet fikk en del ufortjent negativ kritikk føler jeg.

 

Når spill som spyro og crash remake får fantastiske omtaler for å ha holdt seg "gammeldagse".

 

Man har forøvrig spillet "a hat in time" som skulle glede de som savner denne typen spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...