Gå til innhold

Husker du DayZ? Nå er zombiespillet ute på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortell meg min gode mann. Hvordan fikk du fullmakten til å bestemme over hva andre folk kan like? Skulle gjerne likt å ha den jobben selv. Livet ville straks vært mye enklere hvis jeg bare kunne fortelle alle at de tar feil fordi det strider i mot mitt syn på ting.

 

Selv om Dean Hall såret deg noe voldsomt, så betyr ikke det at du trenger å ta kjærlighetssorgen din ut på andre. Hva som om noen liker DayZ? Hva er så feil med det? Det kan da umulig ha så stor innvirkning på hverdagen din, at noen spiller DayZ, at du gjør det til ditt livs verk å fortelle dem hvor feil de tar? Er det slik at bare fordi jeg ikke liker Rocket League, så burde jeg rase rundt på forumene og kritisere folk for å like det?

 

Ta deg sammen a'!

Jeg har ikke fullmakt til å bestemme hva andre mener, det har jeg heller ikke påstått. Det jeg har skrevet er min mening. Folk får like hva de vil, jeg vet at folk har ulikt syn på kvalitet. Noen godtar lavere kvalitet, og det er helt opp til dem selv. Jeg bare deler min mening om at DayZ er ett dårlig spill, også objektivt sett. Og de fleste er enige med meg, noe som man kan se på alle de negative tilbakemeldingene spillet har fått. Det vil alltid være en liten minoritet som nekter å se sannheten av ymse årsaker. Også kalt fanboyz.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Fanboy

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...