Gå til innhold

TEST: OnePlus 7 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett et par anmeldelser på Youtube er det ganske tydelig at det ikke er meningen at man skal bruke ansiktsgjenkjenningen på denne telefonen, noe som her helt greit.

Fingeravtrykksensoren virker sinnsykt kjapp, så det er egentlig null grunn til å trenge å bruke ansiktsgjennkjenning (de har til og med anbefalt å ikke bruke det pga motoren som popper opp kameraet). De færreste bruker front kameraet sinnsykt mye, så dette ser ut til å være en ypperlig løsning.

Lenke til kommentar

Og kamera ikke på topp, som fryktet. :-(

 

I dxomark sin kamera test har oneplus 7 pro imponert. 3. plass på lista over beste mobilkamera.
Her er et direkte sitat fra testen
Please note: The camera firmware used for the DxOMark tests is not yet currently available to consumers. OnePlus will make it available as an over-the-air update before the end of the month.

 

 

 
Så regner med at kameraet kommer til å forbedre seg betraktelig
 
Endret av Eirik Haukadal
Lenke til kommentar

Bestilt, og gleder meg!

Fra en 1+6 til denne, har vært utrolig fornøyd, og vil tro denne når mine forventninger + litt til.

Jeg var ikke innom 6/6T, men hadde 5'ern og var veldig fornøyd med den.

Nå fikk jeg tak i en av blackbox'ene fra Komplett (12/256-utgaven i den), og jeg kan ikke annet enn å si at du har noe å se frem til! Gikk fra en iPhone 6 til denne nå (jobbtlf) og jeg tror hands down dette er den beste tlf jeg har brukt. Får en del oppmerksomhet for skjerm, kamera og hastighet fra de som bare vil titte på den. Tilogmed den ihuga Samsung-fan' jeg er gift med vurderer å swappe til Oneplus ?

 

Så ja, gled deg! ?

post-313548-817454_thumb.jpg

Endret av FierceNorse
Lenke til kommentar

Ehm.. Dette er rart..

 

Kan dere som har fått telefonen, gjøre en test?

Gå inn i ett helt mørkt rom, ta noen bilder i nightscape-mode, og se på de etterpå...

Er det bare meg, eller legger telefonen automatisk til stjerner?!?

Den gjør det hos meg også. Det er uansett for mørkt å fange noe som helst. Så regner med den forsterker tilfeldig støy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...