Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det bare eg som synes grafikken er hinsides dårlig? Eg får INGEN stemning av dette. Og HUDen ser utrolig barnslig ut. Grafikken virker ekstremt kunstig. 

Eg kunne godt tenkt meg gameplay og knuse fienden uten særlig historie, men det må være grafisk tilfredstillende å se på. 

 

GTA5, husker dere dette eldgamle spillet? Fy flate så deilig denne grafikken er fortsatt til dags dato. Ori and his forest, skamdeilig grafikk som er utrolig givende å se på. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2013-2015 er laangt i fra i går. Er langt i fra ungdom, så kanskje derfor 4-6 år føles mer for meg enn dagens konsoll-ungdom som venter år og dager på neste generasjons konsoll.

 

I bestefall er doom fra 1993 Eldgammalt, 2013 var i går.

 

Dark Knight Rises, kom ut i 2012, og den er helt ny, har ikke fått summet meg til å se den en gang, så ny er den.

Lenke til kommentar

 

2013-2015 er laangt i fra i går. Er langt i fra ungdom, så kanskje derfor 4-6 år føles mer for meg enn dagens konsoll-ungdom som venter år og dager på neste generasjons konsoll.

 

I bestefall er doom fra 1993 Eldgammalt, 2013 var i går.

 

Dark Knight Rises, kom ut i 2012, og den er helt ny, har ikke fått summet meg til å se den en gang, så ny er den.

Doom er antikk i dataverden. Wow classic er eldgammalt. Men men, blir vel neppe enige og har vel liten betydning.

 

Synes fortsatt grafikken i Rage 2 er dårlig satt sammen. Er vel ikkje grafikk teknologien eg klager på, men er det scenografi eg tenker på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...