Gå til innhold

Mobilopptur for Huawei mens Apple og Samsung bremser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har for tiden Note 9, veldig fornøyd, men vurderer å gå for Mate 30 Pro til høsten hvis Note 10 ikke imponerer veldig!

 

Gikk fra Note 9 til Mate 20 Pro. Har aldri angret. Jeg har hatt det meste av de beste Androidene, og Huawei har aldri skuffet meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ønsker Huawei, Oppo, 1+, Xiaomi osv alt godt og skal alltid prøve å handle med de mindre aktørene.

Apple og Samsung har blitt alt for store og griske til at det er verdt å støtte de.

Litt morsom påstand du kommer med, ikke minst med tanke på at Huaweien kjæresten bruker kostet mer enn hennes tidligere Samsung S8, og den er dyrere enn iPhone XR som også finnes i huset.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mindre er ikke små.

Mange folk i Norge tror det bare fins Apple og Samsung. En Samsung noob jeg snakket med visste ikke engang at det fantes merker som 1+ og Pixel. Da er man ganske nedsnødd.

 

Nå er vel Huawei nesten like store som Samsung i telefon sammenheng...

De tre andre du nevner er vel ganske greit nr 4 og 5 på listen.

Blir ganske feil å kalle de fem største "mindre aktører", mindre aktører blir vel HTC og Sony som må i "other" kategorien, hvertfall nedre halvdel

Lenke til kommentar

Litt morsom påstand du kommer med, ikke minst med tanke på at Huaweien kjæresten bruker kostet mer enn hennes tidligere Samsung S8, og den er dyrere enn iPhone XR som også finnes i huset.

Så de ulike merkene har forskjellige modeller med ulik prising. Fantastisk.

Nye aktører er alltid velkommen, Samsung kan bare fortsette med å spy ut det samme hvert år, full av bloat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så de ulike merkene har forskjellige modeller med ulik prising. Fantastisk.

Nye aktører er alltid velkommen, Samsung kan bare fortsette med å spy ut det samme hvert år, full av bloat.

Huawei er knapt en ny aktør. Alt peker på at de blir verdens største mobilprodusent i år.

Telefonene deres er heller ikke frie for bloatware, crapware, spyware. De kjører et dårligere skall enn Samsung på toppen av Android og deres oppdaterings- og oppgraderingshistorikk er heller ikke tillitvekkende.

 

https://www.aosmark.com/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ja, de prøver seg nå med brettbare mobiler. Tiden vil vise om folk legger ut 20 lapper for noe de aldri hadde bruk for før. Men behov skapes jo ofte av reklame og markedsføring.

 

Mobiler fra 1-2 år tilbake i tid er jo fortsatt bra nok og ofte like gode som helt nyeste modellene. Kan ikke se for meg hva jeg ikke klarer med en Samsung S8, LG G7 eller en iPhone 7 som man klarer med de aller nyeste

 

Forbedringene er marginale og dermed føler ikke folk behovet for å oppgradere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...