Gå til innhold

ANMELDELSE: Days Gone


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det blitt slik at mange folk ikke takler at en anmelder ikke liker eller misliker akkurat de samme spillene/filmene som han gjør? Noen folk må få seg et liv.

Om det er meg du henviser til så har jeg ingen problem med at anmelder ikke liker dette spillet.

 

Men nå når jeg endelig har rundet det, og sitter igjen med en såpass god spillopplevelse så må det vel være helt kurant at jeg skriver det her?

 

Dette er for min del helt klart et 9/10 eller bedre spill for min del, men smaken er som baken. Red Dead Redemption f.eks som har fått gode karakterer nesten overalt er f.eks ikke et spill som appelerer like mye til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er meg du henviser til så har jeg ingen problem med at anmelder ikke liker dette spillet.

 

 

Jeg henviser ikke til noen og det er fullt lov å være uenig i en anmeldelse. Men hvis du leser anmeldelser av filmer og spill så er det nesten alltid en eller flere som går bananas fordi anmelderen hadde en annen karakter enn han synes den burde ha. 

 

Jeg siterte en som ville at anmelderene kuttet ut karakterer for at disse personene ikke skulle bli like opprørt, men personlig synes jeg ikke det er anmelderne som trenger å endre seg her.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Sent ute, og det var like greit. At jeg ikke ga dette spillet pengene mine er jeg glad for i dag. Eneste grunnen jeg forsøkte det, var fordi det kom gratis på ps+. Forskjellige spillere beveger seg forskjellig i et spill. Og jeg var en av dem som uheldigvis havnet på et sted hvor det er null resurser, og akkurat der blir sykkelen ødelagt. Greit nok, men når noen "smarte" utviklere har skapt en verden hvor man ikke engang kan svømme over en bekk før man drukner på 4 sekunder, hvor hopping ikke er lov samtidig som det er plassert store barrierer av fjell man ikke kommer over, men må gå rundt hele fjellet for å kunne forflytte seg, da blir det for dumt! Et arrogant spill hvor mobilitet er alt for begrenset. Slettet det etter 2 timer, selv om det var gratis. Og jeg er en som liker survival games. Jeg skjønner hvorfor spillet ble dårlig mottatt, spillet går rett i glemmeboken. Synd at det fortsatt finnes utviklere som bruker årevis på et spill, som burde gi et kvalitetsstempel, men som istedet blir ødelagt på grunn av arroganse. Det virker som et spill som ikke engang er testet av de som skapte det.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...