Martin Braathen Røise Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 NSB sliter med store problemer med IT-systemene. Kjenner ikke til årsaken
Skatteflyktning Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 (endret) Accidenture? Or Every problem? Endret 8. april 2019 av Skatteflyktning 2
MultiGamerClub Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 "Nettsiden er nede!!??!!" Kommer inn på siden og får sjekket tog ruter.. mhm.
agnosticdiagnostic Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 Accidenture? Or Every problem? Når man leser denne, så ligger tjenestene i skyen (AWS)... https://www.kode24.no/kodenytt/dette-er-vyen-for-hosting-av-nsbno-og-mobilappene/70839357
[email protected] Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 Du får ikke kjøpt ombord heller. Billett-pda virker ikke heller ikke. Flere på morgentog fikk ikke betalt billett eller oppgradering til Komfortplass 1
Lars Marius Garshol Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 "Pressesjef Lundeby forteller til digi.no at han ikke ønsker å plage IT-avdelingen mens de står midt i arbeidet. Derfor har han heller ikke mer informasjon tilgjengelig." Javel? En normal del av prosedyrer for håndtering av incidents er å ha en egen rolle som har ansvar for informasjon til resten av organisasjonen, pressesjef selvsagt inkludert. Så proffe er tydeligvis ikke NSB. 3
agnosticdiagnostic Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 "Pressesjef Lundeby forteller til digi.no at han ikke ønsker å plage IT-avdelingen mens de står midt i arbeidet. Derfor har han heller ikke mer informasjon tilgjengelig." Javel? En normal del av prosedyrer for håndtering av incidents er å ha en egen rolle som har ansvar for informasjon til resten av organisasjonen, pressesjef selvsagt inkludert. Så proffe er tydeligvis ikke NSB. Incident prosess? Det har ikke DevOps teamene hørt om....
Ernie Skrevet 8. april 2019 Skrevet 8. april 2019 "Pressesjef Lundeby forteller til digi.no at han ikke ønsker å plage IT-avdelingen mens de står midt i arbeidet. Derfor har han heller ikke mer informasjon tilgjengelig." Javel? En normal del av prosedyrer for håndtering av incidents er å ha en egen rolle som har ansvar for informasjon til resten av organisasjonen, pressesjef selvsagt inkludert. Så proffe er tydeligvis ikke NSB. Vel, altså, noe måtte man jo kutte ut for å få råd til å skifte navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå