Gå til innhold

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 5.april 11.30 - Oslo. Vil pakken være på hentekontoret i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg fikk en ny status på pakken jeg venter:

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 5.april 11.30 - Oslo. Vil pakken være på hentekontoret i dag?

Vil pakken være på hentekontoret i dag slik at jeg får hentet den? Jeg holder til i Oslo og pakken skal til Rodeløkka Postkontor i Oslo.

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

cxzczczc

Synes det er utrolig merkelig at jeg enda ikke har fått ny oppdatering på sporing eller at den har ankommet postkontoret... 

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Skrevet

PostNord har tatt feil i rundkjøringen i Ørebro, pakken din har egentlig ankommet Åland, de sender deg bare oppdateringer for å forvirre deg.

Skrevet (endret)

czczczc

Jeg er i Oslo... Føler jeg burde ha hatt den i dag, tror du ikke det? Står at pakken er i terminalen i Oslo, så burde jo ikke være langt unna...

Endret av Hårek
Gjenopretter
Skrevet (endret)

dssdadads

Sånn jeg også er vandt til, at jeg får den samme dagen - senest dagen etter. Var dette en pakke du mottok fra utlandet eller innenlands sending? 

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Skrevet

Sånn jeg også er vandt til, at jeg får den samme dagen - senest dagen etter. Var dette en pakke du mottok fra utlandet eller innenlands sending? 

Bestilt fra Komplett 7 April klokken 17

Kom til postkontoret 9 april klokken 16 og hentet 18

Skrevet (endret)

dsdasda

Er det noe annerledes prosedyre om det er fra innlandet eller fra utlandet?

Tok kontakt med Posten i dag, og det virker ikke som de har en anelse hvor pakken er - enn at den ankom terminalen i Oslo. De sa at de har kontaktet hentekontoret for å sjekke om ikke pakken er der osv - og at jeg måtte holde et øye med sporingen utover dagen... Virker som de har mistet pakken?

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Skrevet (endret)

Fikk melding av posten om at de har bedt hentekontoret om å lete etter pakken, dette lover jo godt? :/

Endret av Hårek
Gjenoppretter
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...