baldviking Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hva synes dere om den nye utgaven i 3D? Jeg er imponert. Gøy å zoome ut og inn og vri perspektivet med musen. Litt forvirrende grafikk i begynnelsen for en som har spilt 2'ern i flere år. 2'ern var nok mer oversiktlig. Men nå begynner jeg å få taket på det. Noen som har fått testet den nye forretningssimulatoren i spillet i dybden? Jeg er fortsatt på bygge/se på togene stadiet... Den gamle simmen ga jo oss som liker å sitte tyve timer og deromkring mye glede ved at alt måtte settes opp manuelt. Nå virker mye automatisert...
fiskfisk Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Tok en veldig rask titt på det, men for min egen del er det uansett Railroad Tycoon som er den ultimate opplevelsen. Sid Meier, handel, planlegging.. Enkelt og greit et av de beste spillene noensinne.
Stig_W Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Har nettop begynt på det og inn til videre kan det se ut til å bli meget gøy. Ser spesiellt frem til å spille det i multiplayer....
alexf Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg har akkurat begynnt å se litt på spillet. Økonomimotoren med tilbud&etterspørsel, aksjekurser og industri, i tillegg til jernbane-utviklingen virker meget interresant. Jeg har ikke blitt helt vant til 3D grensesnittet, men det kommer vel etterhvert. Noen som har fått teken på spillet og har noen erfaringer å dele?
alexf Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Holder på med 'Orient Express' nå. Vanskelig brett. Noen som spiller dette spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå