Gå til innhold

TEST: Fitbit Versa Lite Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere er ute etter enkle smartklokker som gjør jobben bør dere se på Amazfit Bip. Den har pulsmåler, GPS, notifications og værmelding. Samtidig er den ikke "clunky" som de fleste andre og meget god batteritid. Etter 50 dager var batteri på 9% på min, dog etter å ha skrudd av HR. Koster under 1000 lappen. Har støtte for Alipay og, men kanskje ikke så veldig nyttig her i landet.

Lenke til kommentar

Om dere er ute etter enkle smartklokker som gjør jobben bør dere se på Amazfit Bip. Den har pulsmåler, GPS, notifications og værmelding. Samtidig er den ikke "clunky" som de fleste andre og meget god batteritid. Etter 50 dager var batteri på 9% på min, dog etter å ha skrudd av HR. Koster under 1000 lappen. Har støtte for Alipay og, men kanskje ikke så veldig nyttig her i landet.

 

Har denne høydemåler?

Lenke til kommentar

 

Om dere er ute etter enkle smartklokker som gjør jobben bør dere se på Amazfit Bip. Den har pulsmåler, GPS, notifications og værmelding. Samtidig er den ikke "clunky" som de fleste andre og meget god batteritid. Etter 50 dager var batteri på 9% på min, dog etter å ha skrudd av HR. Koster under 1000 lappen. Har støtte for Alipay og, men kanskje ikke så veldig nyttig her i landet.

 

Har denne høydemåler?

Klokka er myntet til "amatører", hva skal amatører med pulsmåling?

 

Tulleprodukt.

Lenke til kommentar

- Ingen høydemåler - EPIC FAIL

- Ingen mulighet for NFC, så klokka kan ikke brukes til betaling med Fitbit Pay - FAIL

- Ingen intern lagring - FAIL

 

Hvordan gjør noe av dette denne til en fail?

Høydemåler er da ikke viktig når du ikke bruker den til å måle stigning.

Intern lagring er jo ikke noe du har bruk for på en treningsklokke.

Hvorfor må du betale med klokka?

Lenke til kommentar

Intern lagring er jo ikke noe du har bruk for på en treningsklokke.

Hvorfor må du betale med klokka?

 

Fin tankegang det der. "Siden jeg ikke har behovet så har ingen andre det heller"

 

En av hovedgrunnene til at jeg gikk for Versa var for å kunne høre på musikk/podcast på trening uten å måtte ha med mobilen. Og å kunne betale med klokka kan da være ganske praktisk, selv om jeg ikke har satt det opp og prøvd enda.. 

Lenke til kommentar

 

Intern lagring er jo ikke noe du har bruk for på en treningsklokke.

Hvorfor må du betale med klokka?

 

Fin tankegang det der. "Siden jeg ikke har behovet så har ingen andre det heller"

 

En av hovedgrunnene til at jeg gikk for Versa var for å kunne høre på musikk/podcast på trening uten å måtte ha med mobilen. Og å kunne betale med klokka kan da være ganske praktisk, selv om jeg ikke har satt det opp og prøvd enda.. 

Om du har behov for det så velger du selvfølgelig ikke modellen uten.

 

Har du behov for 5 seter i bilen så velger du ikke en med to.

Det betyr ikke at alle biler med to seter er en fail.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...