andesam Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Har fått opp melding fra VPU Recover et par ganger, men hva er det egentlig? Kommer det fordi skjermkortet er for varmt eller fordi er det noe feil med driveren?
Yidaki Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Hadde nettopp samme problem på Call Of Duty, men fikk et tips at det var en patch som krevdes for spillet, og da løste alt seg. Er nok noe slikt hos deg også.
Windoge Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Det ligger i en driverfeil. Spille funker fint med 3.7, om det funker fint med 3.10 vet jeg ikke.
M@R7!N Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 (endret) VPU Recover gjør at hvis f. eks et spill kræsjer, trenger man ikke restarte pc'en, men isteden restarter skjermkortet seg. Syntes selv ikke dette hjelper stort. Skjermen fikk bare sinnsykt lyse farger og måtte derfor reboote uansett . COD kræsja før da jeg hadde 3.8 driverne, men når jeg bytta tilbake til 3.7 driverne, funka spillet helt problemfritt Ps. Prøv å bytte til 3.7 driverne . Dette skal hjelpe. Og God Jul Hohohoho Endret 21. desember 2003 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå